hetzelfde nootje in een ander jasje

  • Jitske

    Gisteren heb ik voor eduard deze foto geplaatst op het prikbord. Ik kreeg een sterk gevoel van een déja vu. Die groene kleren, dat hakblok, die bijl………?

    Ik ben eens in de boeken gedoken en heb die foto opgezocht en voor jullie ingescand, want dit was natuurlijk nog een “echte” foto.

    En zo zag het plaatje er 20 jaar geleden uit

    Maar er was ook deze nog

    En natuurlijk deze

    groetjes, Jitske

  • tom

    He Jitske, hij is nauwelijks iets veranderd toch? Ik ben wel blij dat jij niet zo met die hazen op de foto staat.

    Grtz,

    Tom

  • Smartie

    Leuk Jitske.

    En als ik dat zo zie nadat ik bij jullie ben geweest en jullie heb leren kennen, lijkt het wel of de tijd bij jullie minder snel gaat dan bij ons. En daar ben ik best een klein beetje jaloers op.

    Ik hoop van harte dat jullie die positieve gedachte zelf ook ervaren.

    Tot 28 februari.

    Smartie.

  • Greekflyfisher

    ……………..idd een ander jassie! ;-)

    gr. Kyriakos.

  • Herbert

    moooooooiiiiiiiiiiiiiii

    ben nu al jaloers,hoop dat ik er bij een jaar of twintig ook nog zo vitaal zal bij lopen.

    gr

  • Arubaman

    In 1 woord geweldig.

    het echtge-nootje in een andere jas neerzetten. Wel mooi om te zien hoe de tand des tijds een invloed heeft gehad en toch lijkt het tijdloos. En qua geest, ben benieuwd hoeveel uur ouder die geworden is in die 20 jaar….

  • eduard

    ik was ff een dagje uit met de jagersmannen naar wild und hund in dortmund.

    ik kwam terug en toen vond ik dit op het prb.

    het jasje heb ik niet meer maar de nootjes nog wel.

    groetjes eduard

  • erikdenoorman

    Het haar, of beter gezegd het volume ervan, heeft wat ingeboet. Maar niet zorgelijk zo te zien. Maar verderop staat ie met z'n handen vol haar. Alleen is dat van paar hazen.

    Haar is haar.

    erik

    www.erikdenoorman.com

  • bert van elswijk

    Jullie blijven prachtmensen!

  • T.L.S.

    Moet je de soep van hen eens proeven, puur natuur, en in mijn herinnering wordt hij steeds lekkerder.

    PS Eduard, heb jij je ganzen afsch/beheersverg al binnen?

    Prov NH is ietwat laks en er is al heel wat schade .L.S.