ovm 7-2-2009 + stroperij??

  • Ryan

    Omdat het kriebelde en het polderwater hier nog grotendeels bedekt was met ijs een bezoek gebracht aan het ovm.

    In de schemering een paar aanvallen gehad op de los alamos ant, maar geen aanbeet kunnen verzilveren.

    Later kwamen er nog 2 andere vliegvissers, 1 wist al snel een mooie forel te vangen (ik kan je e-mailadres nergens meer vinden dus als je jezelf herkent, stuur me even een mailtje dan krijg je de foto's in een wat groter formaat).

    Wel kwam ik ergens onder water een lijn tegen. Omdat er een label aan zat heb ik 'm niet omhoog gehaald, maar ik twijfel of ie van een beroepsvisser is of iets van duikers?

    De lijn ligt bij de middelste afslag (1e na stormvogel) bij de Gaastra vlag die de (surf)doorgang van een dammetje markeert.

    Ik begreep dat er ook onderzoek wordt gedaan met netten om het effect van de verzilting te meten, dus daarom twijfelde ik.

    Helaas niets gevangen, volgende keer weer.

    ryan

  • Arubaman

    Ha Ryan,

    petje af, lekker bikkelen aan het OVM. Toch weer zo'n fijne vis live gezien en ik denk dat het toch ook wel een beleving is als je zoiets raars in het water vindt. Zelfs aan de hand van je verslagje en foto is mijn nieuwsgierigheid toch best wel geprikkeld. Ben benieuwd of er iemand een verklaring heeft voor die lijn. Eventueel ook even op een duikforum posten?