maxwell and strike

  • j.stinissen@chello.nl

    Tom, ik heb we 4x gemaild en 6x gebeld. geen enkele reactie. Ik denk dat ik binnenkort maar eens een bezoekje ga brengen aan de winkel daaro.

  • Tom010

    Ik heb ook nog steeds niets ontvangen en emails worden niet beantwoord, gelukkig gaat het om een klein bedrag. Ik ben ook in staat om M&S een bezoekje te brengen maar het kost me meer aan benzine en ik heb het vermoeden dat je daar voor een dichte deur komt te staan. Het is in ieder geval duidelijk dat Maxwell & Strike een stel onbetrouwbare oplichters zijn.

    Gr. Tom

  • Tom010

    Vandaag maar aangifte van oplichting gedaan tegen Marcel Goedhart / Maxwell and Strike want de bestelling is nooit geleverd en ik krijg ook geen reactie op mails en vragen via het contactformulier op de website.

    Gr. Tom

  • j.stinissen@chello.nl

    Het is toch schande Tom? Wil je me berichten als je wat te weten komt?

  • Tom010

    Het is alles behalve netjes,het gaat bij mij om een klein bedrag maar ik laat het niet zomaar gebeuren. Als je zelf ook niets ontvangen hebt doe dan ook aangifte want hoe meer aangiftes er bij de politie binnenkomen des te groter de kans dat er een onderzoek gestart wordt! Mocht ik wat van de politie vernemen dan zal ik het laten weten.

    Gr. Tom

  • Mike

    http://www.vliegvissers.com/SMForum/index.php?topic=8592.msg134016;topicseen#msg134016