Ondanks sneeuw, hagel, regen en kou.....

• Robert

Vandaag lukte het om voor de verandering weer eens een keer op tijd thuis te zijn!

Dus snel hengeltje in de autoen een flinke lading kleding aan, want koud en guur was (en is) het hier in het noorden wel!

Eerst maar eens kijken of ze net als afgelopen weekend, nog in Usquert te vangen waren. Ik stond om ca 15.15u aan het water en heb het uitgehouden tot half 5…toen werden mijn vingers wel erg blauw….

Maar het resultaat mocht er zijn, al zeg ik het zelf…!

Eén snoek en twee snoekbaarzen!!

De eerste foto is van het eerste baarsje, zo'n 60 cm. De tweede was zo'n 80 cm!

Van het snoekje heb ik geen foto.

En dit waren tegelijkertijd ook nog eens mijn eerste snoekbaarzen op de “vlieg”!

Kortom, voor mij een zeer geslaagde missie, ondanks de kou!

Gr Robert

• pieter

Hallo Robert,

Je hebt over resultaten op de vlieg, of is het toch een streamer?

Mooie vissen trouwens,

vr.gr.Pieter

• Robert

@ Pieter: vlieg tussen aanhalingstekens, m.a.w. in dit geval streamer.

Gr Robert

• David

zo zeg! wat een roeispanen van staarten hebben die snoekbaarzen toch, geweldig. proficiat, fraai resultaat van ‘echte mannen’ visserij

• Jan Bruins

Mooie vissen Robert !!

Is je doorzettingsvermogen met deze kou toch maar mooi beloond.

Groet, Jan

• Inderk

Mooi Robert!

• Edwin Kerssies

Wow, die snoekbaars van 80 is een trofee! Er zijn maar weinig vliegvissers die een dergelijke snoekbaars aan de vliegenlat hebben gevangen, hard werken loont, super Robert!

• Arubaman

Potverdorie wat een HUGE snoekbaars!~Die staart alleen al… Wat een fantastische vangst, van harte proficiat!

• Jasper

wow, wat een SUPERresultaat!

• Fred Ruben

Petje af, wat een geweldige snoekbaars.

Groet'n Fred