3D vliegen

• Sailfish

Tijdens het surfen op het net stuit je soms op sites die zich echt onderscheiden van de gemiddelde site, dit is er in mijn ogen zo'n ééntje:

http://www.flytyingclips.com/index.html

Een scala aan vliegen roterend gefotografeerd en vervolgens aan elkaar gestiched tot een vloeiend geheel.

Klik op de namen links om de verschillende vliegen vanuit elke mogelijke hoek te zien. Veel kijkplezier!

Groet,

Richard

• David

een goed idee komt nooit alleen. Vorige week op congres van een spreker van Limelight over CGI (www.limelight.ph of www.809cgi.com) gehoord dat er sets te koop zijn in de US voor 300 $ waarmee je in 7 minuten een prachtig 3D ontwerpje maakt van je voorwerp. Moest toen gelijk aan vliegjes denken.

Dag later zie ik zeer fraaie opnames bij ‘onze eigen’ Olle: http://www.flyfishing-central.nl/index.php?m=menu_home&p=adams_3d

En nu deze tip van jou Richard. Wachten is op het moment dat de (andere) geduchte binders op deze site (we noemen geen namen :-)) zich hierop gaan storten. Nog meer redenen om het prikbord te bezoeken!

• Nomad

Haaahahah voor 200 wil ik het ook wel doen hoor david. tjees wat een prijs. Ik ben wel iets langer bezig dan 7 min maar heb er geen cent aan uitgegeven.

Met een beetje handigheid heeft iedereen een draai apparaat gemaakt natuurlijk. Het enige lastige is natuurlijk als je het in een website geintergreerd wil hebben. Ik kan me voorstellen dat dat wel geld kost natuurlijk.

Ik kon op jouw links trouwens geen info vinden over 3d objecten fotograferen heb je mss een directere link?

Groeten Olle

www.flyfishing-central.nl

• David

contactpersoon is Johan Visschedijk (bij deze url's), andere held is Tobias Reymond (www.tobiasreymond.nl), die mannen maken hele fraaie CGI producties.

Johan vind je via zijn linkedin profiel, hij heeft 3 sites geloof ik. Zul je toch even moeten zoeken of hem benaderen als je een specifieke vraag hebt. Moet nou toch echt weer verder met werk helaas :-(

• Ted Theisen

Mooie site Sailfish.

Greetz Ted