Beste zeeforelvissers.
Wie weet goede zeeforel stekken op langeland.
Ik wil in april een weekje daar naar toe .
Alle info is welkom.
MVGR. IVV.
Als er één plek in DK is waar ik nooit weer naar toe ga om te vissen is het Langeland. Mooie stekken vooral aan de Oostkust(vooral Hov Fyr vond ik mooi(veel wild en het ruikt er naar zeeforel)) maar ben er 2x zonder succes geweest. Ik heb nog nooit iemand gesproken die op Langeland wel grote successen heeft geboekt, het tegengestelde wel. Uiteraard zijn er uitzonderingen.
eddie_b
www.247ff.com
Eat, Sleep, Flyfishing!
Beste Inge ,
Langeland:natuur, ruig,ongerept, en de viserij taai,maaaaaaaaaaaaaaaaaaar eens er een op knalt is de voldoening dubbel zo groot en dat geld ook voor formaat vis.
de eerste drie jaar heb ik op langeland doorgebracht (met zo'n drie reisjes per jaar)
en heb er hard voor moeten werken om mijn visje te vangen maar ben nooit teleurgesteld naar huis gegaan integendeel.
Als ik je kan helpen ,zoek de baaien op waar de vissen min of meer wat beschutting zoeken tijdens de koudere perioden en waar het zoutgehalte ook wat minder is,laat je instinkt werken en probeer te denken als de vis(en dat is niet altijd vanzelfsprekend)Vesteregnen,Snode Ore tot bij de punt en zeker er achter(ligt een soort van baai),rij door het sprookjesbos van Aso en laat je verassen door de giganten van beuken en het gebrul van de bronstige herten,achter het bos licht een mooie stek.
Langeland daar is de tijd blijven stilstaan en dat kan je niet vergelijken met funn.
er zullen dagen zijn dat je het gevoel hebt aleen op de wereld te zijn, je stapt in de auto en de eerste tien min zie je geen mens of auto.
daar is het de enige plaats waar ik mezelf tegen kom en dat is soms goed voor een mens.
kruip nu in mijn betje ,moet morgen vroeg op.
moest je nog vraagen hebben hoor ik het graag ,(email).
gr.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?