andere reel

• Jan

Ik ben op zoek naar een reel. Zoek iets met een grote spoel voor een 5# die ik in Frankrijk heb gekocht.Prima hengel maar een matige reel erbij genomen helaas.

Heb rond de € 200,00 te besteden maar zie door de bomen het bos niet meer. bedankt alvast.

• Bert van Elswijk

Ben zelf groot fan van de Lightspeed van Lamson. Volgens mij in die prijsrange.

• Red Tag

De nieuwe Danielsson FW3 is misschien een goede reel voor je. Als je op de goede plek kijkt, kun je er wel 1 bemachtigen voor net boven de 200 euro.

Mvg. Red Tag.

• Arubaman

Favo: danielson uiteraard, Zou dan voor een 2five gaan.

Ook mooi en met een prima slip ook voor OVM de lamsons, waarbij de Velocity Hard Alox uit de vorige serie momenteel zeker binnen je budget te koop is. Hebben ze hier geen goede deal voor je, dan zou ik wijzen op de actuele prijzen op ebay/ bij de amerikaanse verkopers.

• rudy

heb er eentje te koop met grote spoel splinternieuw in de doos reel en reservespoel,staat op markplaats.nl geadverteerd ,orvis battenkill in de zoekrubriek ingeven

gr rudy

• Bert Oldeman

Hallo Jan,

Ik heb informatie voor je over een reel vergelijkbaar met de Danielsson en één vergelijkbaar met de reels van Zwaan, zelfde kwaliteit maar stkken goedkoper. Mag hier verder niets noemen, want dan is het reclame

stuur me maar een e-mail. adres: oldeman@home.nl

Groeten, Bert

• Ger Schuit

Als ik op dezelfde manier “marketing” bedrijf wordt ik altijd op de vingers getikt, maar ik heb dan ook wel hele lange vingers……. ;)

• David

grote voeten toch is jouw ding Ger ? :D

• john lindeman

Ik heb nog wel een leuke ATH reel in mijn winkeltje voor die prijs.

• Ger Schuit

Je weet toch wat ze zeggen van mannen met grote voeten

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.