andere reel

• DeeMeS

Er staat een Loop Traditional 2 tekoop op de marktpagina van dit prikbord.

Voor 100 € een echte aanbeveler!!!!!!!!!!!!

Dirk

• huib

als ik jou was zou ik heel snel die orvis battenkill kopen, een hele prima reel als je 200 euro wilt besteden.

(nee ik ken rudy niet )

ik heb zelf lang getwijfeld of het nu deze of een danielsson zou worden, is uiteindelijk de D geworden, maar ben wel meer geld kwijt… voor t geld is er eigenlijk geen betere volgens mij.

Voor iets minder geld heb je een scierra XDP 5/6, meer een 6 reel, ook errug goed, bomb proof as they say.

Dan is er opt moment ook nog de scierra EDP in de aanbieding her en der, weer een stapje lager, gegoten frame , niet gefreesd maar gegoten. Heb er nog niet aan mogen draaien, maar kan me goed voorstellen dat dit ook een goede reel is.

Voor de verschillende aanbiedingsites, meel me anders maar even, anders worden er hier misschien weer een paar lange tenen blauw.

afijn just my 2 cents.

• Wil SP

Ger , wij moeten wel grote voeten hebben anders kiepen we naar voren met onze spoiler . Vandaar ook die zware BB . Gr Wil

• Henk-Jan ten Brinke

Leuke reel die oude Battenkill LA, maar verhoudingsgewijs wel héél erg weinig backing-capaciteit. Let daar wel op Jan, zeker als je de reel ook zou willen gebruiken voor een #6 (is eigenlijk niet goed mogelijk) of zelfs al voor een long-belly #5.

gr. HJ

• Greekflyfisher

………………..dus meer een XLA :D

• rudy

voor een 6 lijn is het inderdaad zo dat er te weinig plaats bied daarom doe ik de reel ook weg ,voor een 5 sage performance taper heb ik er toch een 75 cm backing opliggen op reservespoel lag dan weer een intermediate 6 en dat ging ook weer prima maar deze zijn ook weer dunner van diameter

gr rudy