Prachtig online magazine/nieuwsbrief

• Bert Martens

Via een maat kreeg ik deze link door:

http://www.flyfever.com/flyfever-nieuws-feb-09/flash.html#/1/

Vooraf: Ik heb geen enkele bemoeienis richting Jelsema en consorten. Maar…….

Het blijkt dus dat er niet alleen maar kwalitatieve ‘Engelstalige/Amerikaanse-online-vliegvis-magazines’ gemaakt worden zoals “thisisfly” “Hatches magazine” “a river never sleeps” etc.

Maar ook in NL wordt er dus een pracht online magazine/nieuwbrief gepubliceerd en dit nog wel Nederlandstalig.

Jelsema en team……….. Dikke complimenten. Evenals je site vind ik dit een enorme aanwinst voor de NL vliegvisser. Perfect initiatief.

En de reclame; daar lees ik wel doorheen net zoals de -blokken op TV.

Gr

Bert Martens

• Kees Pootjes

Bert,

Je kan je ook aanmelden op die site en dan krijg je elke maand van dit wonderschone spul te zien.

Net ff zitten kijken……….blijf het knap vinden hoe die gasten dat in elkaar flansen.

Mzl

Kees

• Jelsema

Dank voor de complimenten! Uitgave is (nog) niet maandelijks, maar wanneer er genoeg te melden is. Maar wie weet komt daar verandering in!

Cheers

Jelsema

• Ted Theisen

Mischien niet helemaal objectief maar sjonge sjonge wat een mooi magazine. !!! ;) Ook vanaf deze kant dikke complimenten. Doet inderdaad niet onder voor de buitenlandse colega's

Greetz Ted

• Cees

Zeker prachtig!!

Mooi stukje vakwerk

Doet zeker niet onder van de buitenlandse magazines.

Vooral de macro's zijn heel mooi.

Cees.

• Inderk

Gatver……….Da's mooi!

Doet zeker niet onder voor andere online magazines.

COMPLIMENTEN!

• tom

Klasse, zal een puist werk zijn maar ziet er veelbelovend uit.

Proficiat

Grtz,

Tom

• David

van harte en leuk om zoveel bekenden te zien in zo'n fancy magazine :-)

• jeroen wohe

Zeker TOP! prachtig magazine en weer een aanwinst voor de nederlandse vliegviswereld! hopen dat dit het begin is van wat specials!!!!!!!!!

mvg jeroen wohe!

• Bert van Elswijk

Adembenemend mooi!! doet u mij een abonnementje?