Indien je voor 1 januari je vispas had willen hebbenn moetssje (exact moet ik nakijken) ongeveer eind november betaald hebben.
Ik schat in dat vanaf betaling er gewoon zes tot acht weken nodig zijn voordat de vispas op je mat kan liggen.
Groot rotterdam geeft de lijsten van betaalde leden door aan Sportvisserij Nederland die dan de passen aan moet maken en verzenden.
Je kunt niet verwachten dat een vereniging wekelijks de nieuwe betalingen doorstuurt vind ik Net zo min dat je mag verwachten dat sportvisserij Nederland steeds enkele vispassen laat aanmaken.
Leg de verantwoordelijkheid daarom ook bij jezelf door voortaan vroegtijdig te betalen. ;-)
De telefoon en e-mail wordt ook door hardwerkende vrijwilligers behandeld. Die vrijwilligers hebben ook hun baan en gezin en…………….willen wellicht zelf ook wel eens vissen.
Mijn ervaring is dat ze de boodschap echt wel hebben ontvangen, maar vooral antwoorden als ze echt iets te melden hebben.
200 vragen over zaken die je niet echt kunt beinvlioeden zijn voor die vrijwilligers ook niet fijn om te beantwoorden.
Ik ben er van overtuigd dat dit zo bij alle verenigingen werkt.
Met een vriendelijke groet,
Smartie