............enjoy!@@@

• Greekflyfisher

http://www.pro-guides.com/2713.htm

• Cornelis

VET!

• Henk-Jan ten Brinke

Oh la-la! Playboy Rieder in de bocht. Fijn shirtje ook van die gids…….

gr. HJ

• tom

Eerst naar de fitness zo te zien, wat een onvermoeibare devils. Daar kunnen onze zoetwatervrienden toch niet aan tippen. En ik zag wel dat je er met je reguliere 7/8 niet bent en ook de betekenis van een goede slip wordt hier wel heel duidelijk.

Toch trekt het me minder (denk ik?), sta liever ergens tussen de bergen in snel stromend water etc.

Bedankt en grtz,

Tom

• Edwin Kerssies

wacht maar tot je ooit zo'n bullebak eraan krijgt, je wilt nooit meer wat anders en eigenlijk per direct naar een onbewoond tropisch eiland verhuizen om niet meer terug te komen :))

Sterker nog ik heb enkele lieden gesproken die in BC woonden, maar verhuist zijn naar de carib vrouw achterlatend en het grote avontuur opzoekend. Vind dit persoonlijk wel wat ver gaan, maar toch….eenmaal dit geproefd hebbende, het is zo %$%$%^ verslavend.

• janm

Breng Tom nou niet op een idee

• Arubaman

Schitterende vissen, ik hoop het mee te mogen maken. Ooit…..

Maar om de boel toch even wel ernstig te bekritiseren; vlak voor het einde van het filmpje zie je de mannen vissen. In mijn ogen toch minder vliegvissen dan dat de indruk gewekt wordt. Want als je met een streamer gaat slepen in plaats van werpen… Wat is er dan zo geweldig aan een vliegenlat? Kun jebeter een stijvere hengel met reel hebben of een light gear spinning rod met molentje als je licht gewicht wilt. Is geloof ik een deel dat ik toch niet helemaal snap… waarom is dit nog vliegvissen?

En nog zeikeriger (maar dat kan een ieder overkomen) de vis die rond minuut 5.00 in beeld is heeft een gebroken kieuwboog.

Enfin, ik hoop ooit ook zo'n krachtpatser te haken en ook mij zal het eigenlijk jeuken of dat nu met de vlieg is of met trollen… alhoewel…“running down the man”

http://www.youtube.com/watch?v=gMNPPKO56zk&hl=nl

• tom

Ja Edwin, maar wat voor ons nog zo bizonder is aan B.C. is kennelijk voor die jongens alweer de normaalste zaak van de wereld. Zoals wij hier eigenlijk ook wel een beetje verwent zijn in NL met zoveel water/mogelijkheden.

Maar ik geloof je hoor dat het exciting is, ik ga er wel eens kijken met Janm :-)

Voorlopig nog maar wat aanploeteren in NL en 3e week april naar Funen.

Grtz Tom

• tom

He Sander, dit spreekt me persoonlijk al weer veel meeeeeeer aan dan de opnames vanuit de boot. Dat met die buggie en dan zoeken, sluipen en dan rennen en soms die super dril lijkt me kicken. Op het kenteken staat California, enig idee waar deze opnames zijn gemaakt?

Grtz Tom

• johannes

Waanzinnig bizarre vis en hele gave filmpjes.

Vissen op het zoute is echt gaaf.

johannes