Wat raden jullie aan...???

• Cornelis

Rudy ,

voor een goedkope (goeie) 8 www.albrighttackle.com , tot zondag ook nog eens 10% korting… ( ik heb geen aandelen..)

grt. Cornelis

• Greekflyfisher

……………….waarom moeilijk doen? ook geen aandelen ;-) :

http://www.northernflies.com/t/category/flyfishing/fly-rods/redington/

groet, Kyriakos.

• Arubaman

En als ik lees wat ie al gekocht heeft heb ik het idee dat budget er niet zo toe doet….

Ik roep dan maar weer eens TFO TiCrx, aftma 8 en voor de lol omdat je nog net ruimte in je kokers hebt die 2 extra delen voor een conversion kit naar tweehandig er ook nog bij.

Tsja, dat kan bij TFO. Schakel je toch nog helemaal om naar een ander merk, je sages zijn welkom om ergens in warm zoutwater misbruikt te worden door een NUV-ert ;-)

• henk Verhaar

Een 8. Met een 8 kun je altijd de visserij overnemen die je anders met een 6 zou doen; andersom wordt een stuk lastiger…

Henk

• henk Verhaar

En een zesdelige past in je cabinebagage. Ik geloof dat dat tegenwoordig weer mag…

• arie

En dat gaat niet. met de kerst naar Thailand geweest via Schiphol-Frankfurt-Singapore-Bangkok. Ook proberen te regelen om met de auto naar Frankfurt, daar vandaan te vliegen maar dat was niet te regelen . Bizar maar waar. Ik wilde niet eens geld terug. Succes.

• rudy

Henk,

Dat van dat 6 delig spreekt mij wel aan, maar weet je zeker dat dat mag tegenwoordig…

• rudy Monden

Jeroen,

Heb op aanraden van jou, die simms duffelbag gehaald en zo'n “hip bag”…

Daar moet het wel droog in blijven, (hoop ik)

gr Rudy

• henk Verhaar

Nee, maar dat kun je zo navragen bij de betreffende maatschappij. Overigens, als de hengel in je handbagage-rolkoffertje zit is het niet waarschijnlijk dat ie als iets merkwaardigs herkend wordt. X-ray scan pakt vnl metalen en vocht/water (en exposieven natuurlijk). Metalen op grond van ondoorzichtigheid, en water en exposieven op grond van roentgenfluorescentie.

Voor 11/9 was dat overigens sowieso geen probleem – Ik ben in 1998 met een koker met 2 4-delige hengels met reels eraanvast (DBDun koker) op mij rug het vliegtuig in gestapt. Had toen ook mijn hele reisbindset bij me (maar die zat wel in de ruim-bagage).

Persoonlijk zou ik het er, na een telefoontje naar de betreffende maatschappij, gewoon op wagen…

Henk

• henk Verhaar

Oh, schaamteloze plug: Heb onlangs een 6-delige Partrigde (5-weight) overgenomen van ons aller lange baas, en ik moet zeggen, ik vind het een fabeltastisch werpend stukje koolstofvezel, zelfs met dat blauwe kleurtje…

Henk