veiling CFR - nog een paar dagen

• Peter Berkenbosch

De veiling ( hier ) loop tot 21 februari.. dus nog tot morgen avond 0:00

Gisteravond bij Kees Pootjes geweest om de vliegen van Leon Janssen te brengen. Kees is echt een ware kunstenaar, hij zal de vliegen in een schitterende lijst plaatsen. Is echt een collecters item..

DUS…. wil je nog iets bijzonders hebben en daarbij tevens castingforrecovery steunen doe dan een bod.

oh ja.. biedingen die na 20 februari om 0:00 binnen komen tellen helaas niet meer mee.

Peter.

• Arubaman

Ik vind dat voor een dergelijk doel de huidige 125 euro eigenlijk een lachertje is…

Niemand meer dan?

• Inderk

Als het bod verhoogd wordt, dan doe ik er nog 5 Janny's bij.

Anders gaan ze in de losse verkoop bij de winkeliers die CFR steunen.

• Inderk

Die 5 Janny's liggen a.s. maandag bij Peter op de mat!

Nu maar hopen dat het bedrag nog verder omhoog gaat.

• Peter Berkenbosch

Hey Henk..

Dank je ! Leuk…

Hoe gaat het op je nieuwe plekkie? Binnen kort Baggelhuizen nog een keer onveilig maken??

BB! (Bal & Bier :D )

• Rudy Monden

Peter,

Ik heb eigenlijk geen intresse in het boek, simpelweg omdat ik nog niet toe kom aan het verdiepen van de vliegen en het binden ervan.

In plaats van een bod te doen op het boek, wil ik dan een donatie doen van €100,- aan je stichting.

Heb ik toch een beetje mijn steentje bijgedragen aan dit goede doel…

Laat maar weten waar het geld naar toe moet

gr Rudy

• Peter Berkenbosch

Zo Rudy… dat vindt ik toch echt een geweldig gebaar.

Ik ga je een mail sturen.

Peter.

• Kees Pootjes

Ha die Rudy,

Ik vind dit geweldig van je…………………fantastich !!!

Ik zou zo zeggen wie volgt, maak niet uit wat je doneert maar het feit dat je iets geeft laat zien dat je je rikketik op de goed plaats hebt zitten.

Rudy ik ga volgende week aan je vliegen beginnen, je hoort van me.

Mzl

Kees

• Peter Berkenbosch

Kees, even voor de goede orde, Rudy doet een donatie zonder het boek te willen..

De vliegen waar jij mee bezig gaat zijn voor iemand anders… wie dat wordt is nog even onbekend…

Peter,

• Kees Pootjes

Peter,

Dat heb ik wel begrepen dat Rudy deze donatie buiten de veiling doet.

Daarom vind ik het zo geweldig.

Maar ik heb Rudy beloofd dat ik wat vliegen voor zijn vistrip zal binden en daar begin ik volgende week ook aan en ook aan dat frame voor de veiling ……….ja die ouwe heeft het soms druk.

Mzl

Kees