veiling CFR - nog een paar dagen

• Peter Berkenbosch

Oeps… sorry Kees is ook zo… haal ik weer 2 dingen door elkaar…

• Inderk

Voor diegenen die een goed vangende winde vlieg willen scoren waarmee ik tevens al een mooi zootje baars en en ook al snoekbaars(jes) gevangen heb.

En ssssssst niet verder vertellen een killer voor de forel!!

Zal ik maar rap het bod op het fantastische boek van Leon Jansen verhogen.

En wat krijg je er als bonus bij………….

Kees Pootjes is iemand die garant staat voor kwaliteit……..

Alleen de lijstjes zijn al €175,– waard vanwege de geweldige kwaliteit dat geleverd wordt. En dan ook nog wondervliegen van Leon Jansen erbij in combinatie met super goed vangende (weerhaakloze) Janny's, met weerhaak vond Janny zielig. De mensen die achter CFR zitten zijn een ieder zeer dankbaar die hun medewerking verlenen!!! En Ger jij ook bedankt voor het beschikbaar stellen van het boek.

• Inderk

Hey Peter,

Binnenkort naar samen even naar Baggelhuizen?????

BB + BB? Bier en Bal + Belly Boot?? Strak plan! Zinklijnen en Boobies mee denk ik…..De laatste tijd ben ik er alleen op bindavonden geweest (ook BB!!)

Un Bal du Bagatelle in combinatie met een Loch Baggelhuizen is trouwens ook onovertroffen!!!

Op mijn nieuwe plekkie schiet het al lekker op, ik wil zo veel mogelijk klussen af hebben voordat het vissen weer echt gaat beginnen. Binnenkort begint de winde weer op te trekken………..Dus daar wil ik ook nog wat proberen….Drentsche Aa, Hunze, Peizerdiep ect…….. Allen we hebben een vrij koude winter gehad en de watertemperatuur is nu nog vrij laag, persoonlijk verwacht ik dat de winde trek kort en hevig zal zijn…

Kom anders binnenkort es even aan, kan je mijn nieuwe stulpje bewonderen en ook een pilsje komen halen. Misschien de vise mee……kunnen we samen nog het e.e.a. aan zooi op een haak draaien, en anders als het wat langer licht is, kunnen we bij mij voor thuis of achter in de tuin nog wat vissen……..of op één van de andere geweldige watertjes bij mij in de buurt. Of we gaan jouw omgeving es een keer onveilig maken…..

• Inderk

Rudy…………GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Peter (Webmaster)

Waar dit prikbord allemaal niet goed voor is :D