roofblei vliegjes

• troutbuster

ben wat bezig geweest met binden voor de roofblei, hier geloof ik in ;

,aan de hand van het volgende filmpje +wat oefenen is het aardig gelukt….

http://www.youtube.com/watch?v=ydfgE4YxgLI

~floris

• troutbuster

Dit is voor mij nog geen beproeft patroontje, maar de gurgler wel.

War ik benieuwd naar ben,

wat is voor jou nu een favoriete roofbleivlieg?

• Arubaman

geen idee wat mijn favo roofblei vlieg is. Heb d'r nog nooit een op de vlieg gevangen…

Maarruh, ik reageer toch maar even omdat een dusdanig mooi vliegje als dat van jou nu eenmaal een dikke pluim verdient!

Wat een schitterend muddlertje zeg, oprechte complimenten en erg knap.

• David

dat is een bijzonder fraaie muddler geworden Floris! Wat zuil je daar lang bindplezier van hebben gehad zeg :D

Zinklijntje, strip strip strip ….

• Ted Theisen

Zijn weer toppers Floor. Daar gaan we grote knallen op krijgen van de zomer moet je maar rekenen. Wedden dat Tedje die nu druk aan het werk is;) daar foto's van gaat maken ? Zie je Dinsdag.:)

Greetz Ted

• troutbuster

hey Sander, bedankt voor het compliment.., en David, eigenlijk heb ik hem gebonden voor het vissen aan het oppervlak,soort slider/muddler/diver you name it! en je bent ff bezig..

en Ted, zeker weten, neem wel wat mee dinsdag

wat meerdere kleurpatroontjes..

~floris

• Fransman

Welke haakmaat heb je gebruikt? Wel een joekel.

• troutbuster

Hey frans,

Ik heb de Gamakatsu F314 gebruikt, #1, het is inderdaad een aardige roekoe. ik heb hem op het gazonnetje achter even proberen weg te zetten, en met een #8 schietkop (drijvend) op een #7 hengel en niet te lange leader was het best te doen..

• Inderk

Arme Ted……….Werkze

• E10

zo hee, daar zit echt wel alles ongeveer in…wat een kunstwerkje….en dat in series binden?

complimenten hoor!

gr E10