Vandaag..bijna geen wind en lekker weer om buiten te zijn.
Dus….een perfecte dag om te vissen! Stuurt Peter B. mij nog een mailtje met de vraag om samen te gaan vissen en na afloop een flesje bier in combinatie met een gehaktbal. Verwacht je de keet vol met 11-jarige haantjes omdat je zoon z'n verjaardagsfeestje geeft. 10 van die jongens bezig houden en terwijl Peter B. aan het vissen was, stond ik pannenkoeken te bakken en vrouwlief (respect voor onderwijzeressen!!!!!) wist die kids uitermate goed te vermaken met allerlei knutselwerkjes en andere zaken…..Hoe krijgt ze het voor elkaar om dat spul in het gareel te houden……….Complimenten en heel veel respect! Maar dan als de kruitdampen opgetrokken zijn even puinruimen, kinderen even klooien met de wii, en dan…….heerlijk neerploffen op de bank rayman is laat, studio sport, ect kijken.
Maar nee hoor!!! Inderk moet weer knupp'n! Omdat hij wat belooft heeft voor de hoogste bieder van het boek van Leon Jansen. En je moet doen wat je belooft
23:30 de bindzooi opgeruimd en nog snel even een plaatje schieten. Pilsje pakken, en dan nog even op de bank, niet te laat maken, morgen ook weer visite,….Soms valt het allemaal niet mee. Maar ik heb ze met alle liefde en geduld geknoopt voor de hoogste bieder van het boek van Leon Jansen!!!! Iemand die het CFR zo'n warm hart toedraagt, HULDE!!!!!! Ik heb voor diegene graag mij nog even opgeladen om deze 5 te maken. Morgen gaan ze op de post naar Peter B.