Hallo,
waar halen julie je bind materiaal?
ik enk misschien kan ik ergens goedkoper dan nu mijn materiaalen halen.
Gr. Dennis
Dennis,
Aan het lidmaatschap van een vliegvisclub ben je in ons land door de bank genomen niet veel muntjes kwijt. Ga er eens heen en verwonder je zelf, hoeveel informatie en praktische tips je bij een vereniging kunt krijgen…… Een beginnende vliegvisser vind het dikwijls ook erg leerzaam om met ervaren vliegvissers eens op pad te gaan. Echt, je schiet er heus wat mee op om lid te worden van een vliegvisclub!
Een praktisch gegeven; een van de regels van dit forum is, dat er geen reclame gemaakt mag worden voor hengelsport winkels etc. In die zin is je vraag voor de gebruikers van het formum niet goed te beantwoorden.
Mvgr.
Vassenden
Vliegvis-hengelsport-speciaalzaken, internet (online winkels in NL, UK, of VS), buitenland.
Daarnaast, hobbyzaken (glazen kralen, glitterspul), handwerkzaken (veren, gekaarde wol), en nog zo wat. Met wat kreativiteit kun je veel van het synthetische, en niet speciaal voor het vliegbinden vervaardigde/gekweekte materiaal wel ergens anders vandaan halen, maar voor haken en speciale veren en zo moet je toch naar je hengelier.
In geval de aanschafprijs van een eenheid van het een of ander te hoog is kun je ook overwegen om de aanschaf met meer personen te delen; zo kun je bijvoorbeeld een goede hanennek – die over het algemeen vrij prijzig zijn, met z'n tweeën of vieren kopen en dan in repen snijden.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?