water thermometer

• Herbert

Zeg jongens is er iemand die me aan een goed merk water thermometer kan helpen?

Had gedacht aan een klein handig ding met een touwtje en dat liefst ook tegen een stootje kan.

hoor het graag,

vgr

• Henk Verhaar

Cabela's heeft een infrarood thermometertje. Kun je de temperatuur van het (oppervlakte)water vaststellen zonder te bukken, of iets nat te moeten maken. Ook handig om b.v. te checken hoe heet je motorblok is (of zoiets…).

Henk

• erikdenoorman

Ik werd ook es prikbordbreed uitgelachen toen ik het over de relatie met watertemperatuur versus vangen had.

Het ging toen over wel/geen winde,

Is er iets veranderd ?

erik

• Vassenden

Op de afdeling karpervissen van hengelsportwinkels kunnen ze je vast en zeker wel

verder helpen. Goede thermometer aan een touwtje en meten maar. Karpervissers hechten waarde aan de temperatuur van het water en zo gek is dat niet……..

Mvgr.

Vassenden

• Hendrik Willem

Is dit misschien wat?

http://www.raven.nl/nl/product/karper/1825_karper_accessoires/x2/thermometer/rav7440/

Henk

• Herbert

ziet er goed uit Henk,

zou hem willen bestellen ,weet wel niet of ze het voor deze kleine preis de op de post doen?

• Herbert

Ik bedoelde die van Hendrik,kost maar zon 5€?

• OMBRE

In het algemeen zijn de kosten van de aanschaf van een postzegel lager dan de benzinekosten die je moet maken!

één telefoontje naar de toko en je weet het…….

• Hendrik Willem

Ze zijn denk ik ook te koop bij vlemmix.

Dus in lelystad, almelo,en tilburg?

Maar effe bellen werkt denk ik ook wel.

Succes ermee!!

Henk

• Henk Verhaar

Nee, zonde van het geld. Als je een analoge thermometer wilt zou ik eens naar die van meneer FishPond kijken…

Henk