william joseph produkten

• Frans

Ik zoek een chest pack van William Joseph. Weten jullie waar die in Nederland wordt verkocht. Ik heb gezocht maar kan ze niet vinden.

• Peter Berkenbosch

Op de site van Ritt-Mailing (www.ritt-mailing.com) staan deze dealers:

Martin Flyfishing Outfitters

Web: www.martinhengelsport.nl

Peeters hengelsport

Web: www.peetershengelsport.nl

Hengelsport Handy Fish

Web: www.handyfish.nl

Hengelsport Klaas v.der Heijden

Web: www.hengelsportklaasvanderheijden.nl

Hengelsport Rien Rothfusz

Web: www.rothfuszhengelsport.nl

AV Fly Belgium

Web: www.avfly.com

Hengelsport v. Arnhem

Web: www.arnhem.nl

FFC Peche 2001

Web: www.peche2001.com

Van der Kolk Hengelsport

Web: www.vanderkolkhengelsport.nl

FlyTek Fly Fishing

Web: www.flytek.co.uk

Hengelsport Fauna

Web: www.hengelsportfauna.nl

Keuze genoeg denk ik :D

• Frans

Hoi Peter,

Zoveel, ik ken een aantal van de winkels en heb de producten daar nog niet gezien. Bedankt voor de info. Ik ga zoeken bij de genoemde winkels.

Frans

• Peter Berkenbosch

Kan zijn dat ze niet WJ voeren. Maar Ritt-mailing is de distributeur van WJ en dit lijstje zijn de aangesloten winkeliers.

anders kun je ook gewoon Ritt-Mailing even mailen…

Peter.

• Andor

Zonder de knuppel wederom in het hoenderhok te gooien het volgende. Een tijd geleden zocht ik ook een specifiek WJ chestpack. Ooit gezien in Denemarken, maar in nederland nergens te vinden. Vervolgens via internet in het buitenland besteld en prijstechnisch was dit niet verkeerd.

Ik ben zelf wel voorstander van spullentje bij de nederlandse middenstand bestellen. Is namelijk goed voor onze economie, maar zoek je wat niche spullentje dan moet je vaak toch bij internet zijn.

SL Andor

• Jasper

Ik heb eens een WJ chestpack bij Cabelas gezien voor 29 US, terwijl datzelfde chestpack bij ****!, een NL-internetwinkeltje 129 EU was…..

• David

bij diverse US winkeliers gaan diverse modellen voor bodemprijzen, mail anders maar even als je interesse hebt

• Jasper

ik niet, heb zelf uit een 100% waterdichte rugzak van Decathlon en een Scierra chestpack een nieuw chestpack geknutseld naar eigen inzicht. Alleen nog even een hengelkokerhouder erop en ik kan met 3 hengels, een boel dozen, wat drinken & eten en de rest van mijn onzekerheid leuren :D

• janm

http://www.sportfish.co.uk/product/35273/William_Joseph_Access_Chest_Pack.html

Bedoel je deze? voor 70,- thuis incl porti

• Wil SP

Ik heb er eentje gekocht bij Martin…. Rotterdam . Echt een super ding. Succes