OVM ?

• Wil SP

Na enkele keren zonder een vis te vangen ( met mij vele ) op het OVM te zijn geweest heb ik het maar een paar weken links laten liggen en de forellen putten opgezocht. Nu moet het er a.s weekend maar weer eens van komen. Wordt er nog wat gevangen want op het prikbord lees je al weken niks weer over het OVM. Gr Wil

• eduard

ik zou zeggen dat dat genoeg zegt.

groetjes

• pascal

tja ben er ook te vinden zondag hopelijk word het wat

groet pas

• Edwin Kerssies

We zijn zowel 31 januari als 14 februari geweest en hebben beide dagen gevangen. Zeker ik heb betere tijden gekend, ook stond ik te kijken van het groot aantal netten!! Maar toch, nog geen dag zonder vis…

Op onze site staat een filmpje van 14 februari en op youtube vindt je ook diegene van 31 jan: http://www.youtube.com/watch?v=UhnM4ftzFIY

• chemist010

Zaterdag twee uurtjes gestaan en geen volgers of aanbeten bemerkt. Een vis zien draaien.

Achter mij werd er een gevangen (die waren met z'n drieen en ik kreeg de indruk dat dat de eerste was)

ong tien dagen geleden had ik er wel een (op de zinklijn met booby) na evenlang vissen

Van de kou wat eerder weggegaan als de planning.Ze zitten er ,dus gewoon goed voorbereid gaan, thuis vang je ze nooit.

Arthur

• Wil SP

Ik ga zeker zondag , er zal toch echt wel een keertje gevangen worden ? Wil wel erg vroeg gaan daar ik het gevoel heb dat dan de kansen groter zijn in de diepte dan overdag al heb ik ze in Januari redelijk zien zwemmen in de binnenbak. Kreeg toen zelfs een mega beet op de droge bij - 2 gr. Gr ,