Locatie Y, Brain, Henk-Jan & Sander

• Rianne

Vanmorgen om 4 uur op, om 5 uur rijden, om 6 uur inchecken, om 6.20 door de douane en om 7.19 vertrek vanaf Schiphol.

Het was vroeg, veels te vroeg, maar ook wel leuk om de mannen weg te brengen.

Natuurlijk was ik graag mee gegaan, maar er moet iemand achterblijven om het prikbord te bezoeken ;-)

De volgende keer moet dat overgens een ander zijn, maar dat terzijde.

De mannen bedanken jullie voor alle goede wensen en zullen 11 maart weer terug zijn in NL. Waar de reis (van ruim 25 uur) nou naar toe gaat…? Dat is voor velen een vraag en voor slechts een paar een weet. Leuk om te lezen dat jullie er mee bezig zijn. Maar mijn lippen zijn gesloten!

Vanmorgen om 6.20 bij de douane. De moed zit er in, nog zo'n 30 uur te gaan en ze zijn er ;-)

• David

let op Rianne, wij zijn geen vrouwen dus die nieuwsgierigheid, dat is nog wel te doen. Meest zuigend toch zijn dan die forumgangers die overduidelijk ‘in the know’ zijn. :-)

Maar zonder gekheid, waar ik het meest benieuwd naar ben? Hoe die koppen er over 2 weken uitzien, vooral die 2 nu-nog-gladgeschoren bekkies :+

PS: humm, ‘Jat airways’ ?

• Willem Koedood

Let me guess: Een land in Midden Latijns Amerika!! Kwestie van op en aftrekken. Succes daar mannen!

• Greekflyfisher

………..ik weet het niet, maar als je het hebt over 30 uur reizen moet je al gauw naar Australie. De rest is toch dichterbij?

Ik gok daarom op een klein eiland, bij een groter eiland (zoals Sander aangaf) in de buurt van Zuid Australie.

Twijfelgeval is de recente bosbranden in Australie en daarom niet echt je eerste keuze om die richting op te gaan?

groet, Kyriakos.

• koreaflyfisher

JAT airways….. Serbia!!!, maar dan kennelijk nog een wandeltocht van 22 uur richting riviertje…

• Rianne

Vanavond om 19.30 kreeg is een sms dat ze net aangekomen waren en een huisje gevonden hadden. Dat betekend dus 30 uur onderweg, van deur tot deur…. En toch was ik graag meegegaan!

Alles ging goed, niet te veel vertragingen en ook de boottrip was niet al te zwaar.

Nu mogen ze 14 dagen vissen, voordat de reis terug weer begint. Woensdag 11 maart staan ze weer op NL bodem.

• Inderk

Ben blij voor jou en hun dat ze veilig zijn aangekomen.