Fliegenfischershow, Mohne

• Robert

Hallo u allen,

Zijn er prikborders die de Fliegenfischershow in Mohne (Europe Flyfishing) al eens hebben bezocht?

En zo ja, is het de moeite waard om er eens te kijken?

Het is voor mij zo'n 300km, dus vandaar m'n vraag…. Mag graag ff rondneuzen op een beursje, wil er ook best een eindje voor rijden, maar het moet wel leuk blijven….

Gr Robert

• huib

ik speel ook met de gedachte erhen te gaan, nog effe overleggen met t thuisfront. wellicht kunnen we de dieselkosten delen als je via arnhem duitsland inrijdt.

• Jan Bruins

Hallo Robert,

ik ben er ooit eens geweest met (destijds) een tweetal clubgenoten van de NNVV.

Ik heb een geweldige dag gehad, maar we hadden toen wel heel mooi weer.

Veel demo's speelden zich buiten af. Ze hadden constant een pendelbus rijden tussen de winkel en het buitengebeuren. Maar alleen voor de winkel zou ik er nog wel eens een keertje naar toe willen. Eerst maar eens overleggen met het thuisfront, ik was vorige zaterdag ook al de gehele dag voor onze hobby op pad.

Maar als moeders geen bezwaar heeft dan wil ik ook wel die kant op. Wanneer ben je van plan om die kant op te gaan, zaterdag of zondag?

Groet, Jan Bruins

• Willem

Oftewel…..moeders gewoon meenemen!!!Vorig jaar ook gedaan met beurs in Duisburg, lekker rondkijken op de beurs en op terugweg lekker restaurantje mee-

gepikt…..everybody happy.

grtz

Willem.

• Inderk

Ik ga ook ff kijken of ik heen kan gaan. Ik beloof niets!!!

Ik ben in het bezit van een auto die rijdt op LPG en da's goedkoper dan diesel. Via Drenthe afzakken naar Arnhem en zo richting Möhne….moet kunnen. en kan ook nog gezellig zijn om een dagje met lotgenoten op pad te zijn.

• Rudy Monden

heren,

misschien dat ik ook wel ff die kant op rij, hoever is het rijden vanaf amsterdam ?

gr Rudy

• Robert

Meine Herrn….

We, dat is die ouwe van mij, m'n pa, gaan zaterdag naar Möhne.

“Helaas” rijd ik in een leasebak en heb slechts plaats voor 1 passagier. Iemand meenemen wordt derhalve lastig.

Was anders geen enkel probleem geweest!! Wellicht iets voor een volgende keer??? Maw als er ergens iets leuks/interessants oid te doen is en je wilt er graag heen maar hebt geen vervoer, mail maar! Lijkt het mij ook leuk dan is vervoer voor mijzelf en één passagier geen probleem! Oh, en de brandstofkosten delen we dan wel ;-)

Gr Robert

• Jan Bruins

Moi Henk,

heb even overleg gehad met moeders…….geen probleem.

Dus ik wil zondag wel die kant op, alleen liever niet over Arnhem dat is voor ons toch een behoorlijke omweg. (in tijd en in kilometers)

Als je mee wil / kunt dan hoor ik het wel.

Groeten, Jan

• Jan Bruins

Robert,

veel plezier a.s. zaterdag.

Groet, Jan

• Inderk

Moi Jan,

Ik heb ook even aan mijn vrouw/agenda gevraagd of ik komend weekend iets had.

Straal vergeten dat ik a.s. zondagmorgen vanaf 09:00 met mijn dochter ergens moet zijn voor een wedstrijd. Met een klein beetje geluk ben ik rond 13:00 uur weer thuis. Dus misschien nog een klein gaatje om even te gaan vissen. Möhne gaat helaas niet lukken komend weekend. Sorry…..:-(