Oplichterij??

• luc

Ik probeerde net de andere telefoonnummers, maar niemand neemt de telefoon. Nu ben ik echter zeker dat het nummer klopt daar op het antwoordapparaat opgenomen word door Paul zelf. Ik hoop hem dus toch nog te bereiken om dit vervelend zaakje recht te zetten, het grootste probleem is natuurlijk dat niemand je een antwoord geeft.. niet op de mail die ik terugstuurde en niet per telefoon, het is altijd mogelijk dat het probleem bij visa ligt en er iets misliep maar dan moet je toch eerst iets vernemen vond ik.

Ik heb nu toch weer een beetje hoop om hem te spreken en dit recht te zetten!

Ik probeer het vanavond nog eens.

Mvg

Luc

• Paul

Er gaat daar geloof ik iets niet helemaal lekker. Ik hoor deze geruchten nu van verschillende kanten. Hier gaat het over een gewoon boek, die andere geruchten gingen over een speciale editie met een vlieg twv bijna 2000 euro…..als hij die kunstjes een paar keer doet loopt hij lekker binnen maar is het ook gelijk afgelopen. Zulke geruchten hebben nogal de neiging om zich vrij snel te verspreiden binnen onze bescheiden scene.

Het zijn geruchten dus wat er van klopt weet je niet maar het is toch niet goed voor zijn naam.

Groet Paul.

• henk Verhaar

Mmm, zo ken ik Paul Whillock helemaal niet. Maar, ik heb hem ook al een tijd niet op beurzen gezien. Misschien is er iets aan de hand aldaar?

Henk

• bert van elswijk

Hoe kwamen geruchten nu ook alweer in de wereld? :-)

• wil

Met creditcard betaald? Doe aangifte bij je creditkaartmaatschappij, je krijgt een formulier toegestuurd, waarin je de zaak beschrijft. De ontvanger moet vervolgens binnen 6 weken bewijzen, dat hij de koopwaar heeft verstuurd, laat hij dit na, krijg jij je geld terug. Bij mij is eens 3 maal het bedrag voor 1 bestelling afgeschreven, kreeg het teveel betaalde netjes terug.

Succes,

Wil

• Johan Put

Helaas ken ik het verhaal uit eerste hand van die amerikaan, hij is voor 2000,- dollar in het snotje genomen door meneer Whillock, een spijtige zaak.

Maar moet ook eerlijk zeggen toen ik hem ontmoeten in Engeland vondt ik het een alleraardigste kerel en heb nog veel van mogen leren en we hebben we s'avonds nog een hoop lol gehad aan de bar.

Echt heel erg vreemd allemaal.

Johan

• E10

Ik kan me niet voorstellen, dat het nog een leuk boek is om te lezen…totdat een en ander opgehelderd is….

mensen zijn maar raar..

succes

E10

• Kabouterventje

Johan Put schreef:

>

> Helaas ken ik het verhaal uit eerste hand van die amerikaan,

> hij is voor 2000,- dollar in het snotje genomen door meneer

> Whillock, een spijtige zaak.

>

> Maar moet ook eerlijk zeggen toen ik hem ontmoeten in

> Engeland vondt ik het een alleraardigste kerel en heb nog

> veel van mogen leren en we hebben we s'avonds nog een hoop

> lol gehad aan de bar.

>

> Echt heel erg vreemd allemaal.

>

> Johan

Als je op de site kijkt zie je inderdaad dat er verschillende boeken aangeboden worden. De normale versie is voor een normale prijs. Maar er zitten er ook tussen die een pak meer kosten…. Kijken wat je koopt?