Vliegvissen in zweden

• Meerten

Goed middag,

Ik ben een beginnend vliegvisser en wil deze zomer met vakantie naar zweden gaan.

We hebben een huisje gehuurd in midden zweden in het pan park Fulufjallsbyn.

Kan misschien iemand mij vertellen wat voor soort vliegen of nimphen ik hier het beste kan gebruiken?

met vriendelijke groet,

Meerten

• Cornelis

snoekstreamers niet vergeten in ieder geval en ook kleine streamertjes voor de baarzen die je op de zweedse meren prima kunt vangen…..

grt. Cornelis

• Toppiedus

Zit veel vlagzalm, vis er drijvend graag met een sedge onderbody van CDC geeft een mooi transparant uiterlijk, Roze en donkergrijs is voor mij favoriet vleugel van Hertenhaar.

Nimf epoxy miertje # 14

Tip, loop eens bij een hengelsportzaak naar binnen hier kunnen ze je prima vertellen wat op dat moment goed is.

• erikdenoorman

http://www.erikdenoorman.com/index.php?option=com_content&view=article&id=141:noordelijke-top-10&catid=35:patronen&Itemid=64

erik

• Albert

Hello

your welcome to contact me direct at fulufjallsbyn@telia.com I am the manager at the park and love fly fishing. I could help in informing you of all the fishing in the area, Lake or river fishing. I have 20 years fly fishing and tying experience.

Let me know if you require more information.

Regards

Albert