Vandaag bezord door de postbode

• Inderk

De afgelopen tijd heel veel gebonden op diverse vises.

Alleen een Renzetti niet. Wel over gelezen, gesproken en gemaild.

Er waren twee gegadigden die bij mij in beeld bleven…de Griffin Montana mongoose en deze dus. Een peak vise…en die is het geworden. Waarom? Simpel qua uiterlijk en in gebruik, en bij deze hield ik het beste gevoel aan over.

Vanavond de eerste maar es gaan binden op deze vise. Haken klem ik in no-time goed vast.(wat een verschil met m'n imi-regal die na heel veel bindsels de kleinere haakmaten niet meer goed kan klemmen)

En nu (beter) leren binden………..

• johannes

Veel creativiteit en bindplezier ga je er aan beleven gok ik zo :-)

johannes

• Henk Verhaar

Goe gedaan joggie…

• Peter Berkenbosch

Ahha… Leuk man… Toys for boys :D

• Hendrik Willem

Dat ziet er goed uit, ben zeerbenieuwd naar je ervaringenmet deze piek!

Henk

• Greekflyfisher

……………mooi, nu maar hopen dat je gaat pieken op die vise!

• Kumonryu

Sooo,

Ziet er deftig uit zeg! Als het gezegde dat goed gereedschap het halve werk is klopt ga je nog mooie dingen maken!

En de toys for boys opmerking zal ik maar net van doen of ik em niet gelezen heb! Als “Girltoy” zou ie niet misstaan, ware het niet dat ik bind op een Anvil Atlas waarvan binnenkort de misselijk blauwe baseplate babyrose van gespoten wordt….

Elvira

• Peter Berkenbosch

Nou bij “Girltoy” krijgen wellicht een aantal mannen hier rode vlekken in de nek :)

Net als je opzoek bent naar de een bindpatroon van de orange stimulator… tik dat maar niet in Google in zonder het woord flytying….want anders :D

Peter.

• Peter Berkenbosch

mmmm. ik overdrijf enorm zie ik…. alleen maar vliegen :D:D

http://images.google.nl/images?hl=nl&q=orange%20stimulator&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

Peter.

• Kumonryu

Whahaha, moet je niet zoeken naar een Pink Stimulator, daar krijg zelfs ik vlekken van in mijn nek!

Elvira