Denemarken

• Eelke

Goedendag iedereen,

wie van jullie gaan er dit voorjaar weer naar Denemarken en welke periode.

Ikzelf ga vanaf 19 april een kleine week naar Funen.

TL

Eelke

• OMBRE

Wellicht kan je op zaterdag 18 april 's avonds de eerste vangstberichten van ons groepje lezen op het prikbord :-)

• Eelke

Ja als het goed is komen de zeeforel trippers van flyfever zaterdag terug.

Anders vraag ik er wel 1 van mij ff te smsen over de resultaten.

• anton.a

dan zitten wij er ook.

• Robert

Hej,

Ben voornemens om er ook rond de 18e/19e april te zijn. Dat wordt dan zeer waarschijnlijk een lang weekend. Dus van 17 t/m 20 april oid.

Waar ben ik nog niet helemaal over uit. Ik zit nu sterk te denken aan Fyn.

Het is voor mij de eerste keer gericht op zeeforel en ik denk dat ik dan de meeste mogelijkheden heb ivm bijv de windrichting.

Maar overweeg ook nog de fjorden langs de oostkust van Jylland, bijv Kolding-, Vejle- of Horsens fjord.

Kan me er al wel op verheugen!!!

Mvh Robert

• bierings

Zelf ben ik er met Pasen voor een week zal er druk worden

• Marten K

Als jullie verstandig zijn mijdt je in ieder geval dit weekend vooral wanneer Fünen je reisdoel mocht zijn.

Combat fishing op de hotspots, maar reken er maar op dat ook alle andere stekken meerdere malen per dag vissers zien passeren.

En dat zijn voornamelijk zeker geen vliegvissers.

• spj

Zal denk ik pas zondagavond worden (grapje).

Bas

• OMBRE

Neeehhh Bas,

Na vorig jaar de kunst afgekeken te hebben is er dit jaar op zaterdagavond al Champagne.. :-) ….

• OMBRE

…wel weer even in de shop in Odense kijken waar alle speldjes op de kaart van Funen geprikt zijn. Dat kan een aardige indicatie zijn, mits de weersomstandigheden niet teveel veranderd zijn, waar de forel zit of beter gezegd zat!