Als je het zo kan beleven, ben je een rijk mens.
Mooie plaatjes, qua omgeving moest ik een beetje aan die kleine deense riviertjes denken. Kan je ook heerlijk struinen en ook niet altijd bingo. Ik heb een jaar of 20 geleden een keer in de Drentsche Aa (geen vlieghengel) gevischt en kan me herinneren dat ik er wat brasem en voorn heb gevangen, maar was ook niet eenvoudig.
Thanx en grtz Tom
Hallo Henk,
mooie plaatjes !!
Ben dit jaar ook al twee keer geweest, maar ook niks.
Stroomt inderdaad nog behoorlijk, maar we mogen nog tot de 15e en dan is het eerst weer een tijdje gebeurd :-(
Ben zondag toch naar Brinkhoff geweest en dat was ook leuk.
Dat is net luilekkerland voor de vliegvisser, man man wat een mooie spullen en vooral veel. Niet te vaak naar toe, slecht voor de portemonnee. Maar ben toch weer een hoop mooie bindmaterialen rijker :-)
Groet, Jan
Moi Jan,
Ik was ook graag meegegaan, maar helaas.
Achteraf dus ook maar beter….Anders moest ik weer verantwoording afleggen thuis. Net een vise gekocht en dan alweer andere spulletjes…..
Mij vrouw vraagt mij nu ook al vaak “houdt dat nu nooit op?” ;-)
Ik stel haar ook dezelfde vraag altijd als ze weer met een ‘koopje’ thuiskomt.
En ik ben haar nu al een beetje aan het voorbereiden dat ik nog een hengel nodig heb. ( een #3) Alleen daar neem ik rustig de tijd voor. Ik heb al een paar aanbiedingen, maar blijf ook rustig zoeken! En o fhet een nieuwe of een gebruikte wordt, dat weet ik nog niet. Ik heb al met een aantal leuke hengeltjes geworpen, alles is nog mogelijk. Misschien heeft iemand die dit leest nog een leuke #3 van ± 8.5 á 9 voet staan voor niet te veel??
Misschien is het trouwens wel een keer leuk om samen iets te gaan binden?
Dan kan jij mij misschien vertellen wat de vliegen zijn die ik zeker op de Drentse Aa nodig heb. En over de visserij daar, en kunnen we tegelijkertijd even kennis maken.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?