kleien en trimmen

• erikdenoorman

Kleien met epoxy en een neustrimmer

Ik wil nog welles de alternatieve weg bewandelen. Vroeger uit noodzaak omdat ik de centjes niet had om al die dingen te kopen die ik nodig dacht te hebben. Nu omdat ik het nog steeds verassend vind uit te vinden wat er op minder bewandelde paden is aan te treffen.

Zo kreeg ik op onze clubdag een tweetal zaken te zien die leuk zijn om te delen. Van Pieter kreeg in een plastic tube met daarin epoxy repair spul. Een soort van worst (stick) met een witte kern en een grijze buitenkant. Van martin kreeg ik een geniaal verbouwde neustrimmer waarmee je in een vloek en een zucht de eigen dubbing brushes maakt. Ik heb beiden vandaag even getest. Het resultaat was weer verassend!

verder?

…………………….

www.erikdenooman.com

• erikdenoorman

deze link is wel ok:

www.erikdenoorman.com

• Hafi

De snelheid van de trimmer is toch niet regelbaar? Draait hij niet zo hard dat je dubbing uit de lus slaat?

><(((*> Hafi

• Mr-jojo

Die snelheid valt wel mee. Hij draait hard zat maar je moet de lus natuurlijk wel zo maken dat beide draden tegen elkaar aan liggen zodat de dubbing er niet uitvalt.

Daarnaast kan je de snelheid regelen door de as tussen je vingers te nemen en dan met de vingers de snelheid regelen.

Martin