nog niet gelezen/gehoord

• Harmpie

Is er al iets bekend omtrendt Flyfair 2009

was benieuwd . Was gezelig en goed op gezet 2008 toch

Harmpie

• Peter (Webmaster)

Volgens mij is er pas weer een fair in 2010 ?

• Inderk

Er staat mij zo iets van bij dat de flyfair een 2-jarig evenement is.

• henk Verhaar

Flyfair was (met uitzondering de periode tussen 1 en 2) een evenement dat eenmaal per 2 jaar gehouden werd. Wat de plannen voor de huidige incarnatie van flyfair zijn is nog niet duidelijk, maar opnieuw eenmaal per 2 jaar lijkt een voor de hand liggende keus.

• pike charlie

In vroegere jaren werdt de Fly Fair om de 2 jaar gehouden in de uiterwaarden bij Hattum/IJsselstein. In het tussen liggende jaar werden er de zogenaamde nimfdagen gehouden. Nimfvissen op de dikke brasems in de IJssel rond Kampen. Mooie gezellige dagen daar. Jammer dat het over was. Gelukkig was de Fly Fair er weer in mei 2008 in fort Altena. Dit met met dank aan een stelletje fanaten. Alles leek goed te gaan totdat duidelijk werdt dat de Flai Fair ongelukkigerwijs samen viel met het NK vliegvissen. Slechter had het niet gekunt want iedereen heeft kunnen lezen hoe een en ander maar zo kon escaleren. Ik weet niet presies of het samenvallen van bijde nu de bekende druppel was, maar het zit wel in de buurt. Ik vraag me daarom ook af of de organisatie van de Fly Fair het nog een keer aandurft. Ik, en vast velen met mij, hoop het van ganse harte. We hebben dan tenminste weer een eigen beurs. En dat die beurs in betere tijden uitgegroeid was tot een beurs bekend over nagenoeg de hele aardkloot was zeker. Om op die beurs je kunsten te kunnen vertonen daarvoor hadden genoeg vliegvissers van verre oorden een ticket over. Het was zelfs zo gek dat er blikken met “flay fair air”(een blik lucht) in de veiling voor goede bedragen uitgingen. Ik kocht er een voor 25,= gulden. Nog steeds doe ik het blik soms open om die ouderwetse “fly fair air” nog een keer op te snuiven. Ik hoop het van ganse harte dus, maar of de hopen stront al allemaal geruimd zijn? Het waren er namelijk nogal wat. Een ding is volgens mij wel zeker. De Flay Fair zal in ieder geval wel nooit meer samen vallen met het NK vliegvissen. Voor je het weet heb je dan weer het nodige gelazer. Daar zit ik, en een heel groot gedeelte van vliegvissend Nederland toch niet op te wachten. Mocht de “flai fair” er toch nog komen dan kunnen ze, indien nodig, op mijn hulp rekenen.

• ad swier

G'navend sam'n,

Heb dank mister Pike Charlie voor je kloppende uitleg, mooi aanbod trouwens en daar houden we je graag aan… tzt. Fly Fair wordt natuurlijk weer georganiseerd in 2010. Eind mei van dat jaar en we zijn nu al met diverse locaties bezig. Nee dat gedoe met die elkaar verkeerd inlichtende wedstrijd vissers zal zeker niet meer gebeuren. Wél dus weer een heel leuke Fly Fair, waar we nu dus al mee bezig zijn. We nemen tussen nu en 14 dagen een beslissing waar we heen gaan en het zou wel eens een ouderwets mooie Fly Fair locatie kunnen worden. Ik ben welliswaar geen fanatieke prikborder (maar lees jullie wel) , maar wou het toch even zeggen. Volgende maand waarschijnlijk meer in de diverse bladen enzo en wellicht zelfs op dit prikbord. Me dank voor jullie aandacht.

Fijne avond.

Grote groeten,

Ad Swier.

• "Sunshine"

Pike Charlie, màn, hoe kun je dat nu doen???? Een blik Fly Fair Air openmaken!!! Dat was volgens het etiket op mij busje wel Airr, accidentally blown in from the outer Himalayas.

En dat heb jij nu later vermengen met een onvervalste crisislucht uit 2009?

Wacht effe….Ahum…Ik lees net dat mijn busje onbesmette Fly Fair Air sinds kort nòg zeldzamer is geworden. Voor te liefhebberts te ruilen tegen een originele Flay fair survival set Rambo nr 20..;-)

M.M.R.,

“Sunshine”

Homepage: www.realsunshine.tk

Email: realsunshine@planet.nl

• Frans

Heel mooi dat er in 2010 weer een flyfair komt !

• Ger Schuit

een “noordelijke” vliegvishengelier heeft zich zelfs al ingeschreven …… ;)

• Hans uut Zwolle

Those were the days…

Vreselijk fijne herinneringen aan, het stemgeluid van Willem Hoffman die de meest krankzinnige zaken wist aan te prijzen en er waanzinnige prijzen voor wist te krijgen.

Blikken FlyFairAir, het oude Hema molentje dat jaar op jaar terugkwam en steeds meer opbracht, de waanzinnige vindingen van Ari 't Hart… ( Ik heb zelf nog steeds zijn robot staan…)

Die tijden komen niet terug ben ik bang, en dat hoeft ook niet… maar de fijne herinneringen blijven.

Hans