Those were the days Hans. De dagen met Egbert, Hans, Johan en Wim. En als je rekent dat we al die onzin ook nog zelf maakten…. my god what energy.
Groeten
Ad.
Beste Ad en mede prikborders.
Crisis of geen crisis we blijven uitzien naar de volgende ,,flyfair''
in 2010. Ik hoop dan in ieder geval weer te komen.
Ja, Hattem heeft een heel speciaal plekje in mijn geheugen maar terugzien heeft niet altijd zin. In ieder geval heeft het ford van afgelopen jaar niet direct mijn voorkeur maar ik weet hoe moeilijk het is een geschikte lokatie te vinden die vanuit alle richtingen redelijk bereikbaar is en bewonder de inzet ven het groepje mannen die het toch iedere keer weer flikken.
Hoop in ieder geval dat dze nieuwe fair minder kwade koppen op zal leveren alhoewel het nou eenmaal een feit is dat er altijd wat te zijken(excuses voor dit woord) zal blijven daarvoor zijn we Nederlanders. Ik wens de organisatie van de komende flyfair alle kracht toe die nodig is om zo'n manifestatie te organiseren en tot ziens in 2010-
Ad van Lith
Hee Henk (ouwe fuikenlichter…),
Long time no chat! Altena is nog steeds een optie, maar heeft ook nogal wat nadelen. Ik heb toevallig vanochtend m'n 5 medeorganisatoren ‘een stuk’ gestuurd met voor en nadelen -ook financieel- van Altena ten opzichte van… en van… We beslissen natuurlijk met z'n allen, democratisch als we zijn. Ik denk dat we er tussen nu en 14 dagen wel uit zijn.
Hou je haaks!
Groet,
Ad.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?