Nickname

• Marcel

Vliegvissen, het is raar ik kan geen water voorbij lopen, rijden of bovenop schaatsen zonder te denken waar zou de vis zich ophouden?

Kan geen winkel voorbij lopen zonder te kijken of ze iets hebben wat ik voor de hobby kan gebruiken (gelukkig nu ook een action vlakbij)

Wil elke avond wel even kijken of er iets te melden is op “ons prikbord”

Maar het stukje lezen “van de redactie”…………….nog nooit gedaan, neem ik daar vanavond de tijd eens voor zie ik opeens een verzoek van Peter zo min mogelijk een Nickname.

Heb hier nog nooit bij stilgestaan, maar een verzoek van Peter kan ik natuurlijk niet zomaar negeren.

Dus als jullie je afvragen waar Toppiedus is gebleven, Hij is stilletjes overgegaan naar de meer natuurlijke naam Marcel.

• eduard

geinig, ben ik niet alleen, ik had “ van de redactie” ook echt nog nooit gelezen, snapte niet eens wat er bedoeld werd. stom he.

groetjes

• David

aaa, was JIJ dat ! :-)

maarre, wat wel mag, als je afscheid neemt van je nickname, is misschien een verhaaltje erbij waar die nickname vandaan is gekomen of voor staat?

• eduard

Erik de noorman is niet echt een schuilnaam meer toch?

• Haagse_Cees

Net zo min als Haagse Cees…en een Erik1, Erik2, Erik3…of Cees1, Cees2, Cees3, etc zijn net zo goed een Nickname.

• erikdenoorman

Nog maar eens dan.

erikdenoorman (metkeinelettersenaanelkaar)

is een door vismaten aangereikt pseudoniem.

Ik heb wat met het vliegvissen in Noorwegen en en heet Erik, vandaar,,,,,,,,,,,

maar als je Erik van den Hoek prettiger vindt is me dat best.

Klarinet 353 te Soest

erik

• spj

In mijn paspoort staat: Sebastiaan Peter Jan van Dam.

Mijn handtekening is SPJ.

Groeten, Bas

• Haagse_Cees

O ja…voor de onbekende: ik heet Cees den Heijer. De rest vind je op FFInfo. Suc6.

Ennuh…denk maar eens na over de restricties, die zonder enig overleg/reden worden opgelegd.

Nogmaals Peter, je slaat bij mij volledig de plank mis en irriteer mij dus mateloos over de betuttelende tekst!

• Inderk

Ahum,

Dat van mij is niet echt een nickname….

Ik sta ingeschreven in het bevolkingsregister als Hendrik Huising.

Op mijn geboortekaartje staat zoiets als geboren “Hendrik” met een roepnaam Henk. Ben gedoopt als Hendrik, maar ben altijd met Henk aangesproken. Ben een geboren en getogen veenkolonialist en daar zegt men tegen Hendrik “Inderk” Dus hoezo nickname? Ik verloochen mijn afkomst gewoon niet. En er zijn al zo veel Henken…..dus ik blijf gewoon Inderk.

Groet'n

Henk Huising of toch maar Inderk??? ;-)

• Peter (Webmaster)

Ppppffttt het is ook nooit goed hé, lees nou eens goed;

“Als mijn gasten wordt van jullie verwacht de sfeer van het prikbord te volgen en een echte naam te gebruiken en zo MIN mogelijk een ”nickname".

De namen die we inmiddels kennen laten we gewoon zo, Haagse Cees sorry als ik je irriteer maar dat is dan jammer en doet me niks, als het je niet bevalt laat het dan zo, waarom moet je de sfeer dan verpesten met dit soort opmerkingen??

Laat de namen die we allemaal kennen gewoon zo, maar als iemand zich nieuw aanmeld zou ik het leuker vinden als er nou eens een gewone naam geneomd wordt en niet hector lullus of dergelijke namen :D

Peter