vanaf vandaag ‘heet’ ik weer (gewoon) Bas :-)
Peter,
Verwijder je nu ook jouw eigen reactie na jouw opmerking dat ik de sfeer verpest? Vind ik namelijk een erg botte opmerking, die zeker niet beschaafd overkomt bij mij! Ik attendeer mensen (en jou) erop dat het een onnodig en betuttelende reactie is van de redactie (ben jij dat of zijn we als bezoekers niet allemaal reactie?). En wanneer je mijn bericht leest (!), reageer ik niet zozeer op de nickname (was alleen de trigger) maar op het gehele stuk tekst.
Volwassen mensen lezen en kennen de huisregels! Houden zij zich daar niet aan dan heb jij/de webmaster het recht om berichten te verwijderen.
Mogen mensen jou dan ook verantwoordelijk stellen wanneer door de niet welkome anonimiteit om wat voor reden dan ook mensen schade lijden? Of is dan de reactie dat je er zelf voor kiest om op het Prikbord te verschijnen?
In elk geval: als dit jouw reactie is, dan is die zeker onbevredigend. En denk ik er de komende tijd goed over na of ik op dit Prikbord nog actief deel ga nemen. Jammer. En of het jou iets interesseert…ik heb meerdere namen zien verdwijnen als deelnemer/infoverstrekker. Het zal jou worst zijn, toch?
Cees
Peter,
gewoon zo doorgaan met het Prikbord !
Ik bezoek het Prikbord met veel plezier en heb dan ook geen enkele moeite met
“Van de redaktie”, zo betuttelend vindt ik het nou allemaal ook weer niet.
En voor de mensen die hier wel moeite mee hebben zou ik zeggen; zoek je heil ergens anders er is genoeg, even goede vrienden.
Mijn complimenten voor het vele werk dat je voor “ons” Prikbord verzet, ik ben er in de loop der tijd al heel wat wijzer van geworden.
Met vriendelijke groet, Jan Bruins
Ik kan mij Haagse Cees zijn gevoel wel voorstellen, maar ik heb ook de wel beeld bij de bedoeling van Peter.
Zeker als ik Nicknames zie langskomen als XYZ. MKI e.d. Zoals Peter al aangaf, we kunnen gerust de nicknames blijven gebruiken die we al hadden.
Ik kan mij zo voorstellen dat bijv. een nieuweling die ook een fatsoenlijk profiel opmaakt in het Smoelenboek zonder problemen een nickname zal kunnen gebruiken.
Als we allemaal ff tot 10 tellen komen we er vast wel uit.
M.M.R.,
“Sunshine”
Homepage: www.realsunshine.tk
Email: realsunshine@planet.nl
Even voorstellen dan maar?
Hendrik Willem geboren en evenals Inderk als roepnaam gewoon
Henk.
Als reactie op (Haagse) Cees, ik mag toch hopen dat het onze webmaster worst is of er iemand vertrekt omdat hij/zij haar gram niet haalt.
Dat er regels zijn op dit forum is nu eenmaal mede het gevolg van wangedrag over het ganse internet/usenet op de diverse fora.
Om dat nu betutteling te noemen, mwoaahh ik heb ze wel zouter gegeten hoor.
Henk
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?