Peter (webmaster),
Ik ben voor een redelijk lange tijd niet actief geweest op het Prikbord, maar het bericht ‘Van de redactie…’ schetst wel mijn verbazing.
Wie bepaalt wat wel/niet beschaafd is?
Alhoewel je webmaster bent (benoemd of geworden?), je hebt een medium beschikbaar gesteld waarbinnen mensen kunnen en mogen communiceren. Dat dat gebeurt weliswaar binne bepaalde regels, maar vergeet en vergis je niet in een aantal zaken! Zo kan ik n.a.v. jouw bericht doorgaan, maar vertroebelt de ware reden en vraag. Vanwaar deze restricties en nogmaals wie bepaalt bijv. of een opmerking bot of niet bot is…gaan we stemmen? Gaan we een referendum houden? Liep het de spuigaten uit?
Ik begrijp niet waarom deze restricties en doen mij zelfs overwegen (bij een onbevredigend antwoord en dat laat ik echt wel weten) voortaan deze site c.q. forum c.q. communicatiemedium volledig links te laten liggen.
Peter, houd dit medium in vredesnaam open voor elke discussie over vliegvissen (met of zonder nickname) en bepaal als webmaster dan maar of (incl. motivatie) waarom je een bericht verwijdert. Maar betuttel-limiteer in vredesnaam niet…laat dat aan anderen over.