havens?

• Gabor

ben al weer een tijdje niet op het PB geweest, zelfs niet in lurkstand!

maarruhhhhh,…..hoe is het op dit moment in de havens? is het “voorjaar” daar al aangebroken? en zijn de bakstenen dus al weer weg?

ben benieuwd,…

Gr,

Gábor….

• tom

He Gabor, terug van winterslaap? Ondanks dat het voorjaar onderweg is valt er nog goed voorjaarsvoorn te vangen. We zijn zondag j.l. in een IJsselmeerhaven geweest, daar zaten er nog genoeg en we heben prima gevangen. Wat een mooi gezicht was dat ze op 80/90 cm steeds onder water kantelden waardoor je wist dat ze er waren. In een stadswater had ik er woensdag ook nog veel :-), maw give it a chance!

Succes Tom

• Gábor

inderdaad terug uit de winterslaap. wel af en toe eens gevist/ gebikkeld, met het ijs in de geleidenogen van m'n #7, maar geen resultaat.

maar eens kijken of ik de komende tijd nog eens een lijntje kan strekken,….

gr,

Gábor

• Gabor

nou,….. dan kom je uit je winterslaap, zeggen ze dat het dit weekend best aardig weer is, ga je weer eens lekker vissen,…

….komt de regen met bakken uit de lucht en nog eens een keiharde blank in één van de Gooimeer havens ook,…maar je,…wel lekker buiten geweest,,….

…volgende keer beter…..

gr,

Gábor…

• tom

Gabor, ik hoorde van 2 vismaten dat ze vrijdag ook zeer matig hadden gevangen op de plek waar het j.l .zondag nog goed was. Misschien een kleine pleister op de wonde :-). Ben ook wel benieuwd of andere vissers nog wel wintervoorn hebben gevangen dit weekend maar weet niet of dat nog terugkomt via deze topic?

Grtz Tom

• erikdenoorman

Vandaag weer heerlijk wintervoorns gevangen. Ze zitten er nog volop en vanwege het langzaam opwarmende water worden de aanbeten ook weer lekker fel. Meestal vertrekken ze in april ergens m riet e.d. te zoeken om te paaien.

Rose nimfjes deden het vandaag prima overigens.

• Gábor

roze had ik ook, net als de klassieke goudkop red tag,…misschien was jij wat later op de dag, Erik?

ik was namelijk vanmorgen vroeg, toen het nog regende,…..

kan ook heel veel uitmaken, ‘s ochtends of ’s middags…..

gr,

Gábor…

• hans

Na de One Fly van het afgelopen weekend kan je de rest van de week voor Euro 20,– per dag in de Haven van de Nieuwe Zuwe in Kortenhoef vissen op Forel. De haven zit vol met Forel, ook hele grote exemplaren.Je mag zonder extra kosten meenemen wat je wilt. Je mag ze uiteraard ook weer gewoon terugzetten.

Vooraf melden bij de havenmeester.

Hans