Hoeishet ophet OVM

• sjaak

Ik ben benieuwd naar de vangsten op het OVM.

Ik ben na de vorstperiode meerdere malen geweest.Het was stilmet vissers en de vissers dieikdaar gesproken heb vingen bijna niets. Zelf ben ik ook niet echt succesvol (4sessies met afgelopen zaterdag 1 grote vis ) terwijl ik meestal in deze periode van het jaar goed vang.

Hoe zijn jullie ervaringen

• Frank B

Hallo Sjaak,

Ik ben de laatste maand twee keer geweest.

De eerste keer twee vissen gehaakt. De eerste loste snel door haakbreuk, de eerste keer dat mijn dit is overkomen.

De tweede, grote vis, onthaakte zichzelf aan het einde van de dril.

Voor de rest heb ik een visser een vis zien vangen.

De tweede keer gingen wij met zijn drieen van 7.00 - 14.30 uur gevist met totaal 2 tikken…ook niets zien vangen.

Ook voor mij is de koudere periode het meest succesvol geweest, maar dat is wel al wat jaren terug….

Groet,

Frank

• E10

Tja…mijn maten beweren dat de lente en de herfst het beste zijn…maar zelf ving ik de afgelopen jaren vaak in de winter juist prima. Dit jaar moet ik toegeven dat ik weinig ben geweest en de keren dat ik er was moest ik heel hard knokken tegen mezelf en de elementen om aan n vis te komen. Dat luktte ook wel een paar keer, maar het was echt wat minder dan andere jaren.

Iemand een verklaring……misschien zitten ze massaal diep bij de zoutinlaat?…garnaaltjes peuzelen?…

E10