Herkenbaar.....(van het internet geplukt)

• Inderk

This is the last cast

for sure.

Unless I get a hit;

then I get a pair

or three or four.

Or

if I see a rise,

I have to cast out there,

otherwise,

this is the last cast

for sure.

But

that one didn't go,

just right.

So

this is the last cast

for sure.

Unless I get a hit

you know…

a pair

or three or four;

just to be sure.

Or

if I see a rise

out there…

otherwise,

this is the last cast

for sure.

But

that one didn't count

my line got tangled up.

So

I deserve one more.

Yup,

this is the last cast

for sure.

Yo!

I got a hit

that deserves two more…

Oh.

I snagged a soggy stick,

therefore,

this is the last cast

for sure.

• Vassenden

The last cast maak je aan het eind van je vakantie als echt de spullen opgeruimd moeten worden en je ziet er nog eentje stijgen………..

Mvgr.

Vassenden

• Dion

Dit is inderdaad erg herkenbaar. Bezondig mezelf hier ook vaak aan en vind het dan normaal.

Maar als je een K dag hebt en je bent met meer maten aan het vissen die dit in de praktijk nogmaals en nogmaals willen toepassen kan het toch wel een beetje vervelend worden.

Maar ja: a bad day fishing still beats a day at work.

Ben trouwens benieuwd waneer de tropic boys from Utrecht weer terug komen

Dion

• eduard

herken dit wel, maar pas na twee of drie tripples

groetjes

• eduard

als ik mezelf volg kom ik wienig aan vissen toe, en als ik sta te vissen en ik heb genoeg of ik ben t zat, dan denk ik “wat doe ik hier eigenlijk”

hoe ga jij daar mee om Henk?

groetjes

• E10

…en daarom kom ik altijd te laat thuis….

tja die tropische maten zijn nog altijd onbereikbaar…in ieder geval per mail en sms…morgen eens gaan bellen ofzo? ze hadden toch al richting Kromme Rijn moeten terugreizen zo ongeveer..

E10

• Jasper

Erg herkenbaar, haha. En dan als je op de laatste worp er eentje vangt, dan doe je stiekem nog een laatste worp en de hele riedel herhaalt.

En ik heb hetzelfde met surfen: nog 1 golf… de laatste ging niet zo lekker, ik verdien een extra golf… ai, dat was een lefthander… ik wil eindigen met een righthander…. nee, deze is niet hoog genoeg… enz…enz….

• Inderk

Als ik aan het vissen ben, dan ben ik tevreden. En een tevreden mens heeft toch genoeg? Maar dan komt het moment dat je moet stoppen…..En dan tsja, nog één keer daar onder die tak, daar zag ik zo juist nog wat beweging in het water. Nou nog eentje dan….die laatste was wel erg klein…er zwemmen hier grotere. En zo gaat dat maar door. Ik ben het bijna nooit zat als ik aan het vissen ben. Als ik niet vis, dan kijk ik om me heen kijk naar de natuur zoek naar beestjes, mooie planten en kijk vooral naar het water. Wat beweegt er? wat zwemt er rond? Ik ben het vissen nooit zat. Alleen als ik koud en verkleumd ben dan denk ik dat wel eens maar anders? nee dus, en dan ga ik door tot ik niet langer kan vissen om wat voor reden dan ook.