Peter...Holland's got talent???

• Gábor

iemand al het voorstukje gezien van één van die talentenshows? een vliegvisact?

hij heet Peter, maar is dat toevallig iemand van het PB? misschien de webmaster?

ik mag toch eerlijk mijn mening hier geven?

dames en heren: vliegvissen doen we aan de waterkant en gooien we niet ten grabbel op een podium van één of andere talentenshow….

ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk dat het niet een promotie van onze hobby is. er wordt in het voorstukje al een beetje gekscherend gedaan: de voice over zegt: “en,…we hebben Peter….” let op de blik van Gerard Joling!

ik vind het jammer!

maar ja,…te laat,…..

gr,

Gábor

• Peter (Webmaster)

Oke ik kan best wel aardig zingen maar meedoen aan een talentenshow??? nee daar begin ik niet aan :D Dus Gabor, ik ben het niet …………… maar wie dan wel??

Greetz Peter,

• Gábor

Hoi Peter,

ik ken je natuurlijk niet persoonlijk, maar zoals ik je hier heb leren kennen, acht ik je daar eigenlijk ook niet toe in staat.

maar idd,….wie dan wel? heb je het gezien? hij staat te casten op het podium…

gr,

Gábor…

• Peter Berkenbosch

Argh… Ik ben het ook niet….

• Marcel

Ik heb een kort stukje gezien , maar eh……………. kunnen we niet beter de vliegvis ballet club inschrijven??

• Evert

Vliegvis ballet vind ik ook om te janken.

Maar dat is mijn mening.

• joop

Mensen die naar zulke programma's kijken vind ik om te janken. Moar ja, ieder ut ziene!

• paul v d

foto van sbs 6

• Paul v d

Sorry ik vergat de foto dus bij deze.

fot van sbs6

• Andor

Hebben we hier een aangevallen vliegvisballeter of is het vliegvisbalerina? :)

SL Andor