Paar plaatjes uit Latina America

• Gerlof

Gr. Gerlof

• sjoerd.s

lekkere visjes Gerlof! Veel plezier daar nog (dat lukt wel zo te zien), hebben wij mooi het rijk alleen voor de roofblei .:):)

groeten Sjoerd

• bart

Blijf genieten, dan doen wij met je mee!

Bart

• David

alleraardigste stekkies heb je weten te vinden Gerlof

• tom

Zo te zien heb je het rijk alleen! Hoe zit het met de hengeldruk indat paradijs?

Have fun,

Tom

• Jeffrey R

Mooie plaatjes!

• Edwin Kerssies

Doe ff normaal man Gerlof, een beetje van die foto's hier plaatsen uit zo'n belachelijk lelijk oord, tsssss…

Wat een prachtige forellen zeg!

• Cees

Schofterig mooi,

Ik zit hier op mijn werk met een andere druk dan hengeldruk.

Dacht kijk eff in de pauze pfffffff

Hoe moet ik dit nou weer relativeren?

Genieten man, het voorjaar komt er aan dus wij komen ook weer aan de beurt.

Cees.

• Arubaman

Man o man,

zo ontneem je ons toch alle lol om nog naar de nabijgelegen stroompjes te gaan voor “bruine uitzetters” of naar het OVM voor “mooie regenbogen”. Daarnaast kun je dan waarschijnlijk ook nog melden dat jij meer stekjes in je nabije omgeving hebt waar je zulke forellen vangt dan dat wij stekjes in de buurt hebben waar uberhaupt een voorntje met de vlieg te verleiden valt.

Kortom, ik ben stikjaloers en kan niet wachten tot ik ook weer een tripje naar een of ander walhalla kan maken. tot die tijd zie ik jouw belofte om ons wekelijks een beetje op te geilen met leuke platen maar als troost.

Ciao, Sander

die overigens wel alweer zin heeft in de buurtstroompjes, de ovm-forellen en de ruisers!

• Gerlof

Dank voor de leuke reacties allemaal, nog 6 weken en dan is het voorbij hier. Het wordt al knap koud. Vorige week geen oog dicht gedaan vanwege de kou. s´ Morgens alle bergen wit. Prachtig mooi gezicht. Ik ben van mening dat elke vliegvisser ooit in zijn leven hier een keer naartoe moet, net zoals elke moslim ooit een keer naar Mekka moet gaan. Wat betreft hengeldruk…. Komt hier niet voor. De meeste vissen zijn nooit eerder gevangen hier. @Sjoerd de toptijd voor roofbei komt er ook weer aan…april en mei….en idd heb je de IJssel rond Zwolle en hattem dit jaar voor jezelf alleen…have fun!!

Gr. uit Chili