Ik ben verliefd....

• Gerlof

Nee niet op een schone colombiaanse…die verliefdheid is meestal snel over als ik mijn portemonee bezichtig naderhand…..nee, ik ben verliefd geworden op mijn 6 delige TFO professional. De honderden vissen die ik er inmiddels mee heb gevangen, de vele valpartijen die ik heb ondergaan, het vele klauteren om een stek te bereiken…Het was nooit mijn eerste keus, dat was altijd mijn SageDS6. Ik ben enorm gehechtgeraakt aan deze toch wel fantastische hengel. Ik hoop haar nog lang te mogen hebben en dat ze dekomende valpartijen ook maar mag overleven want ik zou me werkelijk geen raad weten als ik zonder haar verder moet.

Gr Gerlof

• erikdenoorman

Hoi

Het is niet de hengel maar de de beleving,

De hengel die de beleving vertegenwoordigd is DE hengel.

Whatever merk

erik

• tom

He Gerlof, zo te lezen is dit wel de ultieme testserie voor een hengel maar kennelijk ook voor de visser. Kijken jullie verliefden wel een beetje uit zodat hengel en eigenaar uiteindelijk weer ongebroken in dit kikkerlandje arriveren!!!!! We hebben net de One Fly Contest gehad by Peeters, zou eigenlijk ook iets moeten bestaan als The Extreme One Rod Contest.

Er zijn vast wel een paar prikborders die hier aan mee willen doen :-)

Grtz Tom

• bart

Toen ik nog jong was en NOG minder geld had, heb ik ooit mijn 1e holglas vliegenhengeltje weten te kopen: een “Pateke Morton” (hij staat nog in de schuur…

Zo'n bruine hengel. Daar heb ik mee leren vliegvissen, maar hij brak steeds als ik in een achterwaartse worp weer eens vast zat… Ik heb hem zelf op 5 plaatsen mbv een topje van een vaste hengel gemaakt…

Maar toen ben ik verliefd op vliegvissen geworden!

Bart

• Jasper

Ik heb precies zo'n pateke morton gehad en ook die begon steeds vaker te breken en ook die hengel heeft bij mij het echte vliegvisvirus losgemaakt.

Ik heb 'm echter zelf bij de laatste breuk nog wat extra breuken gegeven en weggegooid… achteraf misschien niet helemaal slim, maar hij brak wel erg makkelijk.

@Gerlof; zo werkt dat. Geen geneuzel over bepaalde acties die beter zijn en zo, maar gewoon vissen en goed kunnen vissen met wat voor hengel je dan ook het lekkerst vindt.

• Paul v d

Misschien tijd voor een waadstok Gerlof ?;)

Het gaat er niet om hoe duur of exclusief je hengel is,

Het gaat er ook niet om wat een ander van je hengel vind.

Het gaat allemaal om het gevoel! dat jij er bij hebt.