wie weet waar?

• tom

Via Engeland hoor ik dat de Okuma Helios Large Arbor er uit gaat/is. Jammer, want ik hoor en lees er goede berichten over en wil er graag een kopen. Helemaal omdat ik wat aanbiedingen tegenkwam van rond de 100 pond, alleen die kunnen niet meer leveren :-( .

Wie weet nog een adres waar ik nog kan proberen?

Wil je geen sites noemen op het P.B., mail me dan even op m'n hotmail.

Bij voorbaat dank en grtz,

Tom

• Ger Schuit

De meest Okuma reels zijn alleen maar leuk om naar te kijken, je kunt beter even doorsparen en een “echte” reel kopen, ik zeg dat niet om dat je dan bij mij je munten moet uitgeven, maar zo in het algemeen geld dat bij reels het nog meer dan bij hengeles of lijnen zo is dat alle waar naar zijn geld is ……. bovendien heb je in Engeland heel veel bedrijven die schermen met van voor …… alleen vermelden ze dan als de van prijs de adviesprijs van de fabrikant, zoals die was toen de serie werd geintroduceerd, normaal rekenen ze dan bijvb. minus 15% (reppen ze nu niet meer over) en de voor nu slechts prijs is dan bijvb. adviesprijs minus 20% ……. dus je moet niet snel onder de indruk zijn dat een reel die zeg advies 135 pond kost, normaal zeg 109 pond doet en dan nu wordt aangeboden voor 99 euro……… post+“handling” vanuit Engeland kost ook zo maar 20 euro.

• Greekflyfisher

…………………zou ik zeker niet doen voor 100 pond!

gr. Kyriakos.

• michiel

Heren,

Ik kan na 4 jaar zeer intensief gebruik van een meerdere Okuma Airframe reels zeggen dat het absoluut goede reels zijn. Als ik de prijs van € 35,- erbij vermeld dan hoef ik het niet te hebben over prijs / kwaliteit verhouding. Voor dat bedrag hoef je nl niets te verwachten.

Meerdere reels omdat ik ze voor mijn # 5, #6, #8, #9 gebruik….

Intensief gebruik betekent drie keer per week, waarvan heel vaak op het zoute. Zonder schoonmaken gewoon door vissen en tja… nooit een probleem.

Dus Ger, wat mij betreft zeg je dat wat te gemakkelijk…

Ik zal toch niet de enige zijn ?

Groet,

Michiel

• Evert

Ik heb een okuma integrity 10/11 op mijn tweehandige,

bevalt mij prima, en voor die 55 euro inc verzendkosten ( e-bay) niks mis mee.

• Goalkeeper

Niets mis mee voor dat geld.

• Rob

Heb hier nog wel een airframe 7-9 liggen met in totaal 4 spoelen.

prijs of ruilhandel n.o.t.k.

Ik gebruik hem niet meer maar hij is absoluut in goede staat.

Gr.

Rob

• David

gisteren nog mijn okuma airframe tot genoegen gebruikt, fijn reeltje hoor, prima slip ook, kortom aan die helios val je je beslist geen buil, ook te oordelen naar de vele enthousiaste gebruikers op fora. Of je, als je 100 pond gaat uitgeven, deze zou moeten kiezen is dan weer een tweede. Vanwege zo'n prijsverschil koos ik in het verleden voor een scierra XDP, maar vind de okuma nog wat mooier. Lijkt ook iets meer LA dan de XDP, maar goed kan ik meer backing kwijt :-)

Ik vind em überkek!

• huib

ik heb heel erg het vermoeden dat er een Airfo slip in zit, die kreeg de bijnaam Airflop; google maar eens naar die slip, voor 100 pond zou ik hem nog niet kopen

Dan eerder de scierra xda en zn ge update zoon xdp; das er nu eentje die echt zn strepen heeft verdiend.

Of de vosseler DC serie. ook niet duur en errug goed, ziet er ook gelikt uit.

just my 2 cents

• Bram Buitenwerf

Als Tom er geen belang bij heeft lijkt het mij wel wat je hebt mail.