foto van ted

• Rossie69

zijn schatties ja :)

mooie beesies,kan zo op tv

Henk

• troutbuster

Hey Charles,

Ik maak eigelijk 2 varianten, een met zonker en een met rubberlegs en hackles die als het ware pootjes immiteren (kikker?).

in de kikker geloof ik zeker als zijnde oppervlakte popper/slider die met de zonker geloof ik ook wel alsook als zinklijn variant evt met verzwaring (ben ik een beetje aan het proberen) zeker ook door de kop, en de kraag die ee hoop stuwing verzorgen, en dan de zonker tja eigenlijk vind ik fijn bot toch wel de mooiste actie hebben….

mijn favouriete haak is de Gamakatsu F314 #1/0 maar #2 vind ik een mooie allround maat.

hier een doosje vol….wederom Ted-foto

• troutbuster

zeker teweten zijn ze gemaakt om mee te vissen… :):)

• troutbuster

Eigenlijk als je deze video bekijkt (een paar keer) en je doet precies wat die kerel zegt dan gaat het helemaal goed komen… deel I tot IV

Daarnaast in plaats van een paar weken s'avonds voor de tv hangen (tv sucks sowieso) oefenen en voila ! :):)

• tom

Zeer vertederend, maar wolfjes in schaapskleren dus. Geinige en mooie foto Ted, kan moeiteloos dienen als omslag voor een of ander populair kinderboekje.

Grtz Tom

• Arubaman

het blijven juweeltjes en het is weer een puike foto, maar anderzijds vind ik wel dat jullie met dit topic niet bepaald schromen kenbaar te geven dat de veertjes ook wel eens bij elkaar in het gaatje belanden ;-)

• Inderk

Misschien doen ze het wel met een hele kip Sander ;-)

Maar ik vind ze schitterend!

En de foto ook.

• andre l.

eerst wupies,dan voetbalplaatjes en nu dit..

Wanneer zijn ze te krijgen bij de AH.

(ze zijn wel mooi.)

• troutbuster

moet ik wel de link erbij zetten natuurlijk…

Ken Bohannon

http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=dahlberg+diver

• Inderk

En nu hebben ze Bambi's ;-)