het gebruikelijke alstublieft

• Ted Theisen

The usual please. Zeg je dan in het Engels.

Echt een patroontje waar je eens mee aan de gang moet. Ook het materiaal ( Snowshoe ) zal je niet onbekoord laten ben ik bang;). Dit soort vliegjes zijn echt onverwoestbaar, waardoor het geen probleem is om met één vlieg de hele dag te vissen. Kom daar maar eens om bij b.v. CDC. Voor de bind instruktie FF naar de VNV site

http://www.vnv.nu/admin/modules/sites/site.php?id=0&item=9&bindcat=0&item_id=49c4084ccb8ca

Sucses

Ted

• Bert Martens

Idd mooi materiaal om te gebruiken voor een droge.

Op http://vvg-flyfishing.eu/flytying/ staan een paar vliegen met bindinstructie.

Gr

Bert Martens

• kees

dag Ted

Ziet er leuk uit zeg. Waar vis je op met dit patroontje? Droog op voorn?

• Jasper

Geweldig mooi ding, ben gek op rommelige vliegen. Zal binnenkort eens een plaatje plaatsen van mijn favo droge vlieg voor forel. Ook die wordt beter na een paar vissen.

• bert van elswijk

Ted, waar vind ik dit prachtmateriaal (snowshoe) Heiloo, Utrecht, Kampen?

• Ted Theisen

Ik heb het bij Rothfuz vandaan. Maar alle goed gesorteerde vliegviszaken hebben het volgens mij. Ik heb het ook al eens bij Peeters en Martin gezien volgens mij. Anders eerst ff bellen en dan pas de auto in;)

Greetz Ted

• Ted Theisen

Martin doet er inderdaad ook al een tijdje leuke dingen mee. De eerste die ik er in Nederland mee zag is echter de onvolprezen Hans van der Stroom.

Greetz Ted

• martinwestbeek

Bert,

Kaj in Tilburg heeft volop en in tal van kleuren.

O ja, voor wie Usuals bindt: zorg er beslist voor dat het binddraad door de dub heen zichtbaar is. Ze zijn inderdaad moeilijker dan ze lijken.

Mart

• Ted Theisen

Dit soort patroonjes kun je overal inzetten waar soortgelijke prooitjes aanwezig zijn. Ik gebruik deze op de rivieren van Duitland en Noorwegen.

Greetz Ted

• kees

dankjewel!