torretje

• Dennis

hier mijn eerste tor :-)

zou graag willen weten wat jullie er van vinden.

Gr. Dennis

• Terrible

Griezelig…….. :)

Ronald

http://hobby.clubs.nl/Vliegvissen

• Arubaman

Hoi dennis,

om eerlijk te zijn zie ik er niet heel veel van. Zoals hij op de foto staat heeft het wel wat weg van een beestje. Maar misschien is het goed als je even rondkijkt op het prikbord hoe men meestal een vliegje fotografeerd (van opzij in de vise), zodat je dat kunt nadoen. dat geeft ons dan wat meer mogelijkheid om de vlieg te zien en eventuele op en aanmerkingen te plaatsen.

• bert van elswijk

Ben het met Sander eens, dan krijg je ook de opmerkingen waar je wat mee kan, proberen dus: vlieg in de vice, egaal achtergrondje erachter (zodat ie er goed tegen afsteekt) en knippen maar! We zien wel.

• Inderk

Wat ik er van kan onderscheiden vind ik het absoluut niet slecht!

Je bent goed bezig!

Hier een bindpatroontje van hoe ik mijn torretjes bind. Ook niet zo moeilijk om te binden maar af en toe zeer effectief!!!

Succes!!

http://www.bindeenvlieg.nl/patterns/80

• sjoerd.s

Tsja, je plaatst inderdaad 3 dezelfde foto's, die ook nog eens erg onduidelijk zijn. Fotografeer de vlieg eens van opzij en evt van voren of van boven. Dan kunnen de prikborders er iets meer over zeggen. Succes!

• Dennis

oke ik zou hem in m'n vice fotographeren met en witte achtergrond kijken of dat beter is.

bedankt voor de reactie's jullie zien het z snel mogelijk.

Gr. Dennis

• david

nog een puntje van orde Dennis. Drijft ie?

Mijn eerste foammiertje, nou ja dat was dus een

Titanic-mier :-)

• Arubaman

Die zijn minstens zo dodelijk David…

en dat is serieus bedoelt. Heb wel eens met voorns gehad dat ze mooi aan het azen waren en eigenlijk alleen maar gesopte foammiertjes (ja zeg maar de mislukte miertjes dus, criple? met een sjiek woord) namen. En dan ook enkel haakmaat 18 of kleiner.

• E10

juist…ik weet nog wel n boompje waar dat trucje werkt….hihihi

E10