Lethal weapon ......

• Ger Schuit

Ik vind oranje over het algemeen net nog iets beter zichtbaar…… daarnaast heeft oranje soms ook best nog een “magische vangkracht”

• Arubaman

Is het correct om te stellen dat als ze de pluis zouden opakken en dan gehaakt worden we een soort reverse moffit systeem hebben? Maar dan dus net weer anders, want lijkt me dat als ze het pluisje pakken en je trekt je lijn strak je de vlieg juist voor ze uit trekt…

• Arubaman

Maar dan ga je het pluisje gebruiken als een attractor en waarom zou je dan niet gewoon een felgekleurde klinkhamer gebruiken?

Zelf moet ik trouwens zeggen dat wat ik eigenlijk het allermooiste vind als we dan toch over kleurtjes hebben om je beetverklikkers in twee kleuren te maken. Beetje neon geel en beetje oranje of roze. Dan ben je altijd zichtbaar.

ik moet zeggen ger, vind dit een leuke topic en weer even ontopic, nog mensen met ervaring met de vlieg zoals in het eerste bericht van deze post?

• Ger Schuit

Ik denk dat als de afstand tussen vlieg en pluisje kort is….. dat de vlieg dan automatisch mee gaat……

• Ger Schuit

We kunnen het met z'n allen veel beter hebben over het vliegvissen, dan het eeuwige geoh over prijzen en over materiaal…….. ;)

• erikdenoorman

ja

• Jasper

ROZE!!! echt het beste zichtbaar. Ben nog steeds op zoek naar roze polyyarn-spul voor klinkhamer-toefjes.

En dit patroontje is een typisch Engels stillwater patroon. Ik geloof er wel in, aangezien ik op forellenvijvers regelmatig heel goed heb gescoord met CDC shuttlecocks

• Goalkeeper

Item number: 270361724565 EBAY

http://www.flytastic.co.uk/index.php/Chenilles-Wools-Yarns/Poly-Yarn.html

Misschien heeft u hier iets aan.

• Ger Schuit

mail me je adres effe door …….

• Jasper

ja, dat is ‘m wel. Maar ik geloof dat Ger ’m eindelijk heeft…