rapportage

• Fransman

Beste Henk-Jan,

Wanneer kunnen we jullie rapportage uit N tegemoet zien?

• Arubaman

Aangezien Janneman dit weekend in de Engelse pubs vertoeft zal ik maar even antwoorden…

Dat kan nog wel even duren. Belofte maakt schuld en komt er dan ook zeker aan. Ik zit momenteel heel veel achter de pc en kan je al wel verklappen dat we inclusief foto's een monsterverslag in de maak hebben. Er moet nog wat geknutseld aan de beelden (HJ en Brian lukt dat hopelijk van de week) en ik ben tekstueel ook net zo'n beetje op de helft van een verslag. Moet wel waarschuwen dat je er de tijd voor zult moeten nemen, want ongeveer halverwege zit ik nu op 15 A4-tjes, oftewel een krappe 10.000 woorden. dat is in lettermaat 11-12.

Dus nog even geduld, het zit in het vat en verzuurt niet!

• E10

oelala….dat beloofd wat…!

jij dacht..ík zie nog geen vis…..ik ga maar lekker typen…

volgende week zondag een sessie plannen?

gr E10

• Arubaman

Helas mon ami, maar ik heb volgende week zondag al een verplichting. We moeten even bellen, kijken of we iets kunnen plannen waarbij ik dan eindelijk het zout uit de pijnlijke wonden van een mislukte trip in mijn tere zieltje kan verwerken ;-)

• Arubaman

Morgen weer een werkdag…

Inmiddels zit ik op blz 20, met zo'n 13.000 woorden. Maakt u de borst maar nat, we zijn er nog lang niet ;-)

• Jasper

Ik ben heel erg benieuwd!

Zorg je wel even dat je het ook als PDF of Word (auw! ik vroeg echt om Word, geloof ik) hebt, dan kunnen we het rustig nalezen. Lijkt me geweldig.

Of ach, plaats het meteen in de VNV, staat daar ook nog eens iets interessants in.

• Fransman

Take youre time

• Rossie69

:) paar blz zonder reclame

nou ben ook benieuwt.

naar de belevennissen van de boys

• Harmpie

Pas maar op met over vermoeidheid moet je weer op vakantie ,

BA………. wat lekker.

Harmpie

• Peter Berkenbosch

Of gewoon hier: www.lula.com of blurb.com zelf een boek(je) maken… leuk hoor.