As zaterdag

• Peter (Webmaster)

Vorige maand was er min of meer afgesproken om zaterdag de 28ste Maart naar het havenmuseum in IJmuiden te gaan voor een kleine prikbord meeting, tot op heden heb ik twee aanmeldingen gehad, erg weinig dus, Ik heb besloten om er in ieder geval heen te gaan, ik zal er om 14:00 uur zijn het lijkt me leuk als er meerderen komen.

de info van het museum hieronder

Openingstijden en toegangsprijzen:

Open op woensdag-, zaterdag- en

zondagmiddag van 13:00 tot 17:00 uur.

Routebeschrijving

IJmuider Stichting Zee- en Havenmuseum ‘ De Visserijschool’ Havenkade 55, 1973 AK IJmuiden

Telefoon: 0255-538007

Fax: 0255-514437

E-mail: info@zeehavenmuseum.

http://www.havenmuseum.nl

Peter

• Inderk

Peter, door een verhuizing afgelopen najaar, ben ik al blij dat ik er een tussenuit kan om te gaan vissen. Ik was graag gekomen hoewel IJmuiden vanaf hartje Drenthe toch wel een lekker stukkie rijden is. Maar door te veel klussen in en om mijn huis moet ik helaas verstek laten gaan.

Een andere keer misschien?

• greekflyfisher

…………..ik kom ook. moet ik nog een hengeltje meenemen? ;-)

groet, Kyriakos.

• bert van elswijk

Beste Peter, ik zou er zijn maar door alle berichten vooraf en de daaruit voortvloeiende onduidelijkheid, heb ik inmiddels een andere afspraak gemaakt, sorry. Evengoed een fijne middag! Er komt wel een ander ontmoetingsmoment.

• flyfisher7

Vergeet je niet dat de VISMA ook dit weekend is?

Best kans dat daarom de animo wat laag is.

FF7

• Kees Hagoort

In principe kom ik zaterdagmiddag ook naar IJmuiden.

Lijkt mij leuk Peter elkaar weer eens te spreken.

Kees Hagoort

• Peter (Webmaster)

Koelie je kan altijd een hengel meenemen maar de kans dat ie daar blijft is groot :D of je moet even het strand op willen??

Kees ik zie je zaterdag dan, is alweer een hele poos geleden, ik ben er rond twee uur samen met m'n aanstaande echtgenote :D:D

Peter

• Haagse_Cees

Peter,

Aankomende zaterdag gaat niet lukken..maar houd mij wel aanbevolen. Wil je nu wel eens ontmoeten (weten we van elkaar wie nu die zeikerd is van een Haagse Cees over teksten in de kantlijn….;-)).

Cees