Ik heb binnenkort een afspraak daar en zag net dat de Dommel er ongeveer doorheen stroomt. Ziet er erg leuk uit daar. Weet iemand of ik daar mag vissen met m'n grote vergunning?
Inderdaad, de handleiding lezen doe ik altijd als last resort
En de Tongelreep, langs het zwemstadion, en in de Genneper parken, is ook, visueel althans, een stuk aantrekkelijker. Dit is op loopafstand van de High Tech Campus.
Henk (die regelmatig langs de Tongelreep loopt als zijn zoon weer eens een belangrijke wedstrijd heeft, maar er nog nooit in gevist heeft….)
Duh, dat hengeltje meenemen is het probleem niet – zowel in mijn auto als mijn camper ligt standaard ALTIJD een hengeltje. Maar als je naar een dergelijke zwemwedstrijd gaat, zeker als je daar ook nog als hoffotograaf fungeert, schiet er weinig tijd over.
Maar inderdaad, ik ben vast van plan om bij de volgende wedstrijd in de Tongelreep een poging te wagen. Overigens was het NK lange baan vorig jaar (juni 2008) in de Tongelreep (zwembad); ik heb toen een uurtje langs de Tongelreep (beek) gelopen, van de parkeerplaats richting zuiden, maar weinig bewijs van vis gezien…
Henk
Hoi Henk
Ze waren daar nog bezig met meanderen en vistrappen aan te leggen,richting zuiden dus stroomopwaarts.
Net dat stuk waar je langsgelopen bent(zwembad en langs de hockey en tennisvelden) is ook een toeristische wandelroute,lopen dus de hele dag mensen langs.
In de avond word het daar wel beter en als de begroeiing langs de kanten hoger word is het er ook een stuk rustiger.
Echter loop je de andere kant op dus de brug over en stroom afwaarts loop je richting prehistorisch dorp,rustig stuk en ook leuk vissen.
De vis is wel schuw maar er zit vis genoeg,laat anders maar eens wat weten als je het gaat proberen.
Klaas
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?