Heren,
als eerste alvast bedankt voor de diverse reacties! Super!
De meeste van jullie opties zijn bij mij gelukkig ook al de revu gepasseerd. Slovenie is wel verder maar blijft natuurlijk mooi! Frankrijk heeft zeker ook goede mogelijkheden, en is met een vakantie vergunning ook niet duur. Je moet er alleen wel meer zoeken. Mijn ervaringen zijn overwegend goed met Frankrijk. (Jura, cevennen, corsica) Tjechie heb ik geen ervaring mee, maar de berichten zijn altijd goed. Met Duitsland en Denemarken heb ik ook goede ervaringen.
Misschien had ik nog iets specifieker moeten zijn. Het wordt dus een gezin vakantie met kleine kinderen (baby en een jochie van net 4) waar het vissen ondergeschikt is. Geen probleem hoor want ik vertek over 3 weken naar chilleens patagonie!, Ja,ja…heel vervelend!
We willen eigenlijk niet te ver met de kinderen gaan en zijn dus op zoek naar een camping met verhuur mogelijkheden zoals tent of staancaravan. het zou dan natuurlijk leuk zijn als papa af en toe een dag of in de vroege ochtend/late avond een lijntje kan werpen. Vissen is ondergeschikt, maar ja het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Weet één van jullie dus een leuke kindvriendelijke camping aan het water, waar dus ook forel zwemt, en waar je een vergunning kan krijgen. (dagvergunning voor 20 tot 50 euries mag best een keer hoor!)
Oostenrijk,frankrijk, duitsland, tjechie…voorruit slovenie hebben mijn voorkeur. Wie weet krijg ik mijn vriendin zo gek om naar slovenie te gaan!!!
dank allen!