Vliegvissen vakantiebestemming?

• Remco Bijlsma

Pascal,

Slovenie al overwogen (iets meer dan 1000 km maar niet heel veel)? Camping Sobec in Lesce (www.sobec.si) aan de rivier de Sava. Verhuren prima huizen op de camping. Vergunning op de camping verkrijgbaar. Visbestand, forel en vlagzalm. Mocht je meer informatie willen, mail mij ik ben daar vaak geweest.

Remco

• Remco Bijlsma

Ter aanvulling, camping heeft prima zwembad en andere voorzieningen voor de kinderen. Ben er zelf ook geweest met vrouw (zeker niet vissen) en drie kinderen waarvan alleen de oudste ook heeft gevist (en gevangen met de vlieg!)

• Dick Pruis

hoi Pascal,

Mischien camping/hotel neunbrunnen iets voor jullie.er is een vis/zwem/speel meertje bij (wel een vergunning kopen).kosten?57 euro all incl pp en de kinderen zijn gratis.zit een half uurtje rijden van het bekende Braurup in Mittersill die heel veel beken in de buurt hebben.ik kom er al 11 jaar (camping) met veel plezier.

www.neunbrunnen.at

groet Dick Pruis

• Dick Pruis

in maishofen , oostenrijk

• Henk-Jan ten Brinke

Denemarken ligt ruim binnen de 1000 km., de verschillende A's bieden voor een habbekrats plenty vlagzalm en forel en Legoland ligt altijd om de hoek. Maar als je vriendin (die immers de baas is deze vakantie) toevallig van mooie, ruige natuur en dito campings houdt ben ik bang dat de spoeling wat dun is aldaar. Wellicht weet een andere prikborder echter uitkomst?

Hoe dan ook veel plezier,

HJ

• pascal

Hi,Hi,

Jij begrijpt het Henk Jan. Ach ja eigenlijk hebben we allemaal geen kl.. te vertellen!

Maar ja, ik pak mijn tripjes wel mee hoor, dus maak je om mij geen zorgen! Denemarken is is dit keer niet een optie denk ik. Inderdaad wel mooie riviertjes, maar wat meer ruige bergen/natuur mag wel.

gr,

Pascal