Laatst vroeg ik in een winkel voor electronicaspullen naar een krimpkous. Hij had het niet en wist ook niet waar ik het krijgen kon in mijn woonplaats Woerden. Weet iemand in wat voor soort winkel ik moet zijn?
Bij www.conrad.nl? onderstaande link geheel kopieren en in je browser plakken.
Henk
http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flNlc3Npb249UDkwX05MX0IyQzpDX0FHQVRFMDc6MDAwMC4wMTA4LjIzYWMwZDc5Jn5odHRwX2NvbnRlbnRfY2hhcnNldD1pc28tODg1OS0xJn5TdGF0ZT0xNzExMDc4OTkx====?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&mfhelp=&p_selected_area=%24ROOT&p_selected_area_fh=&perform_special_action=&glb_user_js=Y&shop=NL2&vgl_artikel_in_index=&product_show_id=&p_page_to_display=DirektSearch&~cookies=1&zhmmh_lfo=&zhmmh_area_kz=&s_haupt_kategorie=&p_searchstring=krimpkous&p_searchstring_artnr=&p_searchstring_manufac_artnr=&p_search_category=alle&fh_directcall=&r3_matn=&insert_kz=&gvlon=&area_s_url=&brand=&amount=&new_item_quantity=&area_url=&direkt_aufriss_area=&p_countdown=&p_80=&p_80_category=&p_80_article=&p_next_template_after_login=&mindestbestellwert=&login=&password=&bpemail=&bpid=&url=&show_wk=&use_search=3&p_back_template=&template=&kat_save=&updatestr=&vgl_artikel_in_vgl=&titel=&darsteller=®isseur=&anbieter=&genre=&fsk=&jahr=&jahr2=&dvd_error=X&dvd_empty_error=X&dvd_year_error=&call_dvd=&kna_news=&p_status_scenario=&documentselector=&aktiv=&gewinnspiel=&p_load_area=$ROOT&p_artikelbilder_mode=&p_sortopt=&page=&p_catalog_max_results=20
Radio- of electronicazaak (en dan bedoel ik een echte radiozaak, zo eentje waar je b.v. onderdelen kon kopen om zelf een radio te bouwen). Er zat er tot voor kort een in Bussum (radio Velt) en de radiozaak in Hilversum is al een aantal jaren ter ziele (beiden waren o.a. leveranciers van mini en micro test clips…), maar ook dit soort winkels is een uitstervend soort in Nederland. Er zit er iig nog eentje in Utrecht, in de Vinkenburgstraat (ik meen dat ie radio Centraal heet), die krimpkous verkoopt, en anders Display Electronica – had vroeger een consumentenwinkel in de St Jacobsstraat, daarna in de Lange Jufferstraat, en nu alleen nog een magazijn en business-to-business balie op industrieterrein Overvecht…
Henk
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?