waar koop je een krimpkous?

• anton.a

Laatst vroeg ik in een winkel voor electronicaspullen naar een krimpkous. Hij had het niet en wist ook niet waar ik het krijgen kon in mijn woonplaats Woerden. Weet iemand in wat voor soort winkel ik moet zijn?

• Hans uut Zwolle

Hallo Anton,

Meestal te vinden in electronica winkels.

Succes,

Hans

• richard

gewoon terug gaan naar die electronica zaak, en vraag de beste man dan om een krimpsok (inplaats van een krimpkous????)

mvgr richard

• Finnoc

Hallo Anton,

Heb nog wel wat liggen…

Zeg maar wat je nodig hebt…stuur ik wat!

En inderdaad: een electronicazaak moet het hebben!

gr.Nico

• greekflyfisher

……………je bedoeld zeker een krimppanty? :D

kijk ff op www.ventec.nl en stuur dan je bestelling via: info@ventec.nl

Ging bij mij redelijk rap ondanks dat er in die periode een griepgolf was en veel medewerkers thuis waren ;-)

groet, Kyriakos.

• Hans uut Zwolle

Nee, krimpsokken koop je bij de Lidl… ;-)

Hans

• Micha

Bij de Brezan (automaterialenzaak) bij ons in Almere staan ook een aantal kokers met verschillende maten krimpkousen.

Succes

• Hendrik Willem

Bij www.conrad.nl? onderstaande link geheel kopieren en in je browser plakken.

Henk

http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flNlc3Npb249UDkwX05MX0IyQzpDX0FHQVRFMDc6MDAwMC4wMTA4LjIzYWMwZDc5Jn5odHRwX2NvbnRlbnRfY2hhcnNldD1pc28tODg1OS0xJn5TdGF0ZT0xNzExMDc4OTkx====?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&mfhelp=&p_selected_area=%24ROOT&p_selected_area_fh=&perform_special_action=&glb_user_js=Y&shop=NL2&vgl_artikel_in_index=&product_show_id=&p_page_to_display=DirektSearch&~cookies=1&zhmmh_lfo=&zhmmh_area_kz=&s_haupt_kategorie=&p_searchstring=krimpkous&p_searchstring_artnr=&p_searchstring_manufac_artnr=&p_search_category=alle&fh_directcall=&r3_matn=&insert_kz=&gvlon=&area_s_url=&brand=&amount=&new_item_quantity=&area_url=&direkt_aufriss_area=&p_countdown=&p_80=&p_80_category=&p_80_article=&p_next_template_after_login=&mindestbestellwert=&login=&password=&bpemail=&bpid=&url=&show_wk=&use_search=3&p_back_template=&template=&kat_save=&updatestr=&vgl_artikel_in_vgl=&titel=&darsteller=®isseur=&anbieter=&genre=&fsk=&jahr=&jahr2=&dvd_error=X&dvd_empty_error=X&dvd_year_error=&call_dvd=&kna_news=&p_status_scenario=&documentselector=&aktiv=&gewinnspiel=&p_load_area=$ROOT&p_artikelbilder_mode=&p_sortopt=&page=&p_catalog_max_results=20

• Haagse_Cees

Bij de Livera…of als het tegen zit bij de Prenatal…! ;-))))

• Henk Verhaar

Radio- of electronicazaak (en dan bedoel ik een echte radiozaak, zo eentje waar je b.v. onderdelen kon kopen om zelf een radio te bouwen). Er zat er tot voor kort een in Bussum (radio Velt) en de radiozaak in Hilversum is al een aantal jaren ter ziele (beiden waren o.a. leveranciers van mini en micro test clips…), maar ook dit soort winkels is een uitstervend soort in Nederland. Er zit er iig nog eentje in Utrecht, in de Vinkenburgstraat (ik meen dat ie radio Centraal heet), die krimpkous verkoopt, en anders Display Electronica – had vroeger een consumentenwinkel in de St Jacobsstraat, daarna in de Lange Jufferstraat, en nu alleen nog een magazijn en business-to-business balie op industrieterrein Overvecht…

Henk